کد خبر : 121648
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
-

در بازدید شهردار منطقه از پروژه ها مطرح شد؛

آغاز عملیات بازگشایی خیابان رحمان به بلوار شقایق منطقه ۱۹

آغاز عملیات بازگشایی خیابان رحمان به بلوار شقایق منطقه ۱۹
شهردار منطقه 19 با هیئت همراه در بازدید از پروژه های عمرانی و ترافیکی در جریان روند پیشرفت آنها قرار گرفت و خواستار آغاز عملیات بازگشایی خیابان رحمان به بلوار شقایق شد.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی با حضور در محله شکوفه خیابان ۱۹ متری رحمان ضمن بازدید از وضعیت این معبر پرتردد بر تسریع در آغاز عملیات بازگشایی این خیابان به بلوار شقایق تأکید کرد.

او سپس در ادامه این بازدید به خیابان نیایش رفت و خواستار پیگیری و اخذ مجوز از معاونت حمل و نقل ترافیک و مشاور طراح معاونت شهرسازی و معماری به منظور امکان سنجی عملیات احداث پیاده راه در این معبر شد.

تسریع در احداث عملیات فرعی های خیابان پاییزان و ایجاد مسیر عبور به بلوار شقایق از موارد مطرح شده از سوی شهردار منطقه در بازدید از خیابان پاییزان سه و چهار بود.
حضور در خیابان شهید شیرجنگ از دیگر مکان های مورد بازدید فرهادی بود که مقرر شد با هماهنگی مالک مجاور معبر، نسبت به اصلاح و ساماندهی این محدوده اقدامات لازم با شهرداری انجام شود.

همچنین در بازدید از خیابان ۳۵ متری پونه در محدوده بزرگراه آیت اله سعیدی در راستای اتصال به بلوار شهید ورامینی مقرر شد مجوزهای ترافیکی از معاونت حمل و نقل ترافیک اخذ شود.
کنترل وضعیت پروژه احداث سرای محله اسماعیل آباد به منظور بهره برداری، بررسی روند پیشرفت پروژه خیابان سهیل جنوبی و نیز بررسی وضعیت نگهداشت محدوده و تجهیز و بازسازی پایانه شهید سروری از موارد مورد تأکید شهردار منطقه ۱۹ در این بازدید بود.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.