کد خبر : 33806
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
-

آزادی آماده میزبانی از “سرخابی” هاست

آزادی آماده میزبانی از “سرخابی” هاست
مدیر مجموعه ورزشی آزادی اعلام کرد این ورزشگاه آمادگی کامل برای میزبانی از شهرآورد تهران را دارد و بدون هیچ مشکلی پذیرای دو تیم پرسپولیس و استقلال است.

به گزارش سورپرس به نقل از مجموعه ورزشی آزادی، قدرت اله سیف، مدیر مجموعه ی آزادی افزود: ورزشگاه آزادی به مانند تمام دیدار‌های پیشین پرسپولیس و استقلال آمادگی کامل را برای برگزاری این دیدار دارد. زمین چمن و امکانات جانبی استادیوم فوتبال مهیاست تا به خوبی پذیرای دو تیم باشد.
مدیر مجموعه ورزشی آزادی گفت: پرسنل ورزشگاه آزادی دو تا سه روز است که بصورت شبانه روزی در حال آماده سازی این ورزشگاه برای برگزاری شهرآورد هستند. امیدوارم این بار هم بدون مشکل میزبان مسابقه پرسپولیس و استقلال باشیم.
وی با اشاره به نشستی که دیروز در سازمان لیگ انجام شد، گفت: تمام عوامل اجرایی شهرآورد تهران با یکدیگر هماهنگ هستند تا امروز شاهد برگزاری یک دیدار خوب باشیم. دیروز هم کانون هواداران دو تیم پرسپولیس و استقلال تا ساعت ۱۰ شب در ورزشگاه حضور داشتند و مشغول اجرای طرح‌های موزاییکی تیم‌های خود بودند.
سیف ضمن مطلوب خواندن شرایط زمین چمن ورزشگاه آزادی گفت: با وجود این که در فصل تابستان قرار داریم و معمولا” در این فصل از سال چمن ورزشگاه مشغول استراحت بین تعطیلات لیگ برتر است. خوشبختانه زمین چمن ورزشگاه آزادی مشکلی ندارد و با کیفیتی مطلوب به مانند گذشته آماده برگزاری مسابقه فوتبال است.
بازی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی امروز ۵ شهریور ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود تا رقیب تراکتورسازی در فینال مشخص شود.

انتهای پیام/۱۱۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.