کد خبر : 39741
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸
-

آئین تکریم ومعارفه شهردار منطقه۲ برگزارشد

آئین تکریم ومعارفه شهردار منطقه۲ برگزارشد
طی مراسمی که با حضور مشاور عالی و مدیر کل حوزه شهردار تهران و سرپرست معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران برگزار شد، حسن رحمانی به عنوان شهردار جدید منطقه 2 پایتخت معرفی شد.

به گزارش سورپرس به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مصطفی کاظمی اسفه، مشاور عالی و مدیر کل حوزه شهردار تهران دراین مراسم با اشاره به اینکه در ۳ سال گذشته با تلاش مدیریت منطقه و همراهی مدیران و پرسنل، اقدامات شاخص و ارزشمندی انجام شده است، گفت: توجه به ایجاد فضای نشاط و امید و توسعه فضاهای اوقات فراغت و همچنین توجه به مباحث نوآورانه دو شاخص قابل توجه دراقدامات و برنامه های اجرایی منطقه است که سرآمد سایر بخش ها محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه سازمان شهرداری یک مجموعه پویا است و مدیریت دراین مجموعه نیز نمی تواند ثابت باشد افزود: یکی از راه های موفقیت مدیریت در هرمجموعه مستلزم برقراری ارتباط موثر مدیریت با نیروی انسانی و همچنین ایجاد و تقویت انگیزه در آنها است و امید می رود با همراهی و همکاری مدیران و کارکنان و مدیریت صحیح آقای رحمانی شاهد توسعه خدمات رسانی دراین منطقه باشیم.

مصطفی سلیمی، سرپرست معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران نیز دراین مراسم با اشاره به ویژگی های منطقه۲ گفت: موقعیت جغرافیایی و کوهسانی و همچنین رود دره ها از جمله ویژگی های این منطقه است که علاوه بر فرصت ، به لحاظ انحراف هایی که در سال های دور اتفاق افتاده، فرصت ها را به تهدید تبدیل کرده است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات موثری در ساماندهی رود دره ها و رفع معضلات ناشی از ساخت وسازها درحاشیه رودخانه ها توسط شهرداری منطقه۲ آغاز شده است گفت: امید می رود مدیریت جدید منطقه مسیر توسعه و آبادانی منطقه را که از سال های قبل آغاز شده است با برنامه ریزی و مدیریت دقیق ادامه بدهد.

لازم به ذکر است درپایان این مراسم با تقدیر از تلاش های ارزنده رسول کشت پور ،شهردار سابق منطقه۲ ، حسن رحمانی به عنوان شهردار منطقه۲ معرفی شد.

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.