کد خبر : 113155
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
-

پیام شهردار منطقه۱۷ به مناسبت روز خبرنگار:

همزمانی روز عاشورا با روز خبرنگار چراغ هدایت رسانه نگاران روزگار است

همزمانی روز عاشورا با روز خبرنگار چراغ هدایت رسانه نگاران روزگار است
همزمانی تاریخی روز عاشورا با روز خبرنگار در مردادماه سال 1401، چراغ هدایتی است تا راویان و رسانه نگاران روزگار با تاسی از آن بزرگواران، حق طلبانه کنشگری کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی سورپرس  رضا شنگی شهردار منطقه با گرامیداشت روز خبرنگار طی یادداشتی که در اختیار پایگاه تحلیلی سورپرس قرار داد، نوشت:
حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) راویان پیشتاز و مجاهدان راستین جهاد تبیین بعد از آن حماسه عظیم بوده اند. در این میان حضرت زینب(س) استوارانه و مطالبه گرانه با روحیه و اندیشه ای عالمانه حقیقت قیام حسینی را در طول حیات پر برکت خود تبیین کرده اند.

تقارن روز عاشورا با روز خبرنگار در مردادماه سال ۱۴۰۱ برای اهل دل و اهل اندیشه که به دنبال روشنگری و جهاد تبیین هستند با خود پیامی در دل دارد، این همزمانی تاریخی چراغ هدایتی است تا راویان و رسانه نگاران روزگار ما با تاسی از آن بزرگواران، حق‌طلبانه کنشگری کرده، به پاسداشت ارزش‌های والای انسانی و اخلاق پرداخته و با بیانی طاهر و قولی سدید برای ارتقا اخلاق عملی در جامعه تلاشگر باشند.

با سلام و صلوات بر ارواح طیبه و تابناک شهدای عزیز رسانه از خداوند رحمان برای فعالان حوزه خبر و رسانه صحت و سلامتی و موفقیت های روز افزون مسئلت دارم‌.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.