کد خبر : 67037
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
-

شهردار منطقه یک در نشست صمیمی با صدر عاملی:

 تقویت فضاها و پاتوق‌های فرهنگی از برنامه‌های مدیریت شهری شمال تهران است

 تقویت فضاها و پاتوق‌های فرهنگی از برنامه‌های مدیریت شهری شمال تهران است
تقویت فضاها و پاتوق های فرهنگی برای بهره مندی اهل هنر و دست اندرکاران فرهنگی از برنامه های مدیریت شهری در شمال تهران است که تا حدودی محقق شده و تقویت و توسعه آن در بازه های زمانی پیش رو مدنظر قرار دارد.  

به گزارش سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار این منطقه در نشست صمیمی با رسول صدر عاملی کارگردان، تهیه کننده و نویسنده ایرانی که با هدف بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات فرهنگی و هنری و تعاملات سینمایی فیمابین انجام شد با بیان مطلب فوق اظهار داشت: هنرمندانی که مروج اخلاق و پاس دار ارزش های جامعه هستند در تقویت بنیان های فرهنگی کشور نقش به سزایی داشته و در یادها ماندگار خواهند بود.

موسوی گفت: کشور ما مهد زیبایی ها، هنر و هنرمندانی است که متعهدانه در راه اعتلای فرهنگ جامعه گام بر می دارند و با سختکوشی، احساس مسئولیت و مطالعه در این مسیر خطیر به ایفای نقش می پردازند.

رسول صدر عاملی کارگردان سینما نیز در این دیدار، دوست داشتنی ترین آدم‌های جوامع را شهرداران دانست و گفت: دغدغه شهرداران در کل دنیا حال خوب شهر و شهروندان است و همین امر مقدس، آنان را به دوست داشتنی ترین انسان های کره زمین تبدیل کرده است.

او افزود: دغدغه مندی شهرداران در ایجاد فضاهای مناسب جهت ارتقای کیفیت زندگی شهروندان قابل تقدیر بوده و یکی از موضوعاتی که در همین راستا مطرح است احداث و تقویت پاتوق های فرهنگی در سطح شهر است که هنرمندان و اهل تفکر بتوانند در آن با یکدیگر ارتباط، تعامل و گفتگو داشته باشند که این امر در خلق آثار ارزشمند و خلاقانه تاثیر به سزایی دارد.

 

انتهای پیام/۱۲۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.