کد خبر : 147898
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰
-

سازمان ملی سنجش اعلام کرد:

کارنامه مرحله اول آزمون استخدامی مشاغل دبیری منتشر شد

کارنامه مرحله اول آزمون استخدامی مشاغل دبیری منتشر شد
کارنامه مرحله اول آزمون استخدامی ویژه رشته های شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۳ به همراه نحوه حضور معرفی شدگان چند برابر ظرفیت در فرآیند ارزیابی تکمیلی منتشر شد.

به گزارش سورپرس، کارنامه مرحله اول آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش (مشاغل دبیری) سال ۱۴۰۳ در سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور منتشر شد.

کارنامه مرحله اول آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش (مشاغل دبیری) سال ۱۴۰۳ در اینلینک قابل مشاهده است.

نحوه حضور معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته‌های شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۳ در فرایند ارزیابی تکمیلی (بررسی مدارک و مستندات خوداظهاری ثبت نام-معاینات پزشکی- بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش – سنجش و ارزیابی تکمیلی) در سایت سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور منتشر شده است.

شرکت کنندگان در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۳ پس از دریافت نتیجه آزمون، در صورتی که بر اساس کارنامه، جز معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت برای شرکت در مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش (بررسی اسناد و مدارک خوداظهاری، معاینات اولیه پزشکی، بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش و در نهایت فرآیند سنجش و ارزیابی تکمیلی) وزارت آموزش و پرورش باشند، موظفند برای اقدامات بعدی از روز سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ با مراجعه به درگاه my.medu.ir بخش گزینش و استخدام (کارا) نسبت به اعلام آمادگی جهت حضور در فرایند مذکور و تکمیل اطلاعات کاربر برگ‌های مورد درخواست، با رعایت مفاد دفترچه آزمون و این اطلاعیه اقدام کنند.

عدم مراجعه به سامانه در مهلت تعیین شده برای تکمیل «نمون برگ‌های خوداظهاری»، به منزله انصراف از استخدام در آموزش وپرورش تلقی خواهد شد.

یادآوری مهم: فرآیند ارزیابی تکمیلی طبق زمان‌بندی اعلام شده در سامانه گزینش و استخدام (کارا) صورت خواهد گرفت.

هر یک از داوطلبان معرفی شده چند برابر ظرفیت موظفند، ضمن مطالعه مفاد این اطلاعیه شرایط، ضوابط و اقدامات اعلام شده در آن را رعایت و اقدام کنند.

یادآوری مهم: داوطلبان باید از سه‌شنبه ۲۹ خرداد تا ۲ تیر ۱۴۰۳ با مراجعه به درگاه my.medu.ir بخش گزینش و استخدام (کارا) نسبت به تکمیل کار برگ‌ها و بارگذاری کلیه اسناد و مدارک مورد نیاز در سامانه اقدام کنند. برای ورود به سامانه از طریق درگاه دولت، داشتن شماره تلفن همراه با مالکیت شخص داوطلب الزامی است.

اقدام اول: ورود به درگاه دولت از طریق درگاه my.medu.ir

اقدام دوم : ورود به درگاه دولت https://sso.my.gov.ir/login

اقدام سوم : دریافت کد تأیید پنجره ملی خدمات دولت هوشمند از طریق پیامک

اقدام چهارم: وارد کردن کد تأیید در پنجره ملی

یادآوری ۱: برای هر داوطلب در سامانه کارا، حساب کاربری در نظر گرفته شده است. اطلاع‌رسانی برخی موارد (زمان و مکان مراجعه و…) از طریق حساب کاربری داوطلب صورت می‌پذیرد لکن در بخش «اطلاعیه‌ها» در سامانه نیز موارد عمومی برای همه داوطلبان بارگذاری خواهد شد. داوطلبان جهت کسب اطلاع از فرایند انجام امور ضروری، همواره به بخش اطلاعیه‌ها سامانه (کارا) نیز مراجعه کنند.

یادآوری ۲: به داوطلبان تاکید می‌شود که قبل از شروع فرایند تکمیل نمون‌برگ‌های خوداظهاری، کلیه اسناد و مدارک لازم را جمع‌آوری کرده و راساً نسبت به تکمیل اطلاعات نمون‌برگ‌ها و بارگذاری مدارک اقدام کنند.

یادآوری ۳: اطلاعات بارگذاری شده اشتباه (اعم از سهوی و یا عمدی) و یا عدم بارگذاری مدارک و مستندات لازم و یا بارگذاری اشتباه در جای دیگری از سامانه کارا، ترتیب اثر داده نمی‌شود و مسؤولیت آن به عهده داوطلب است. لازم به تاکید است محل بارگذاری مدارک، با توجه به نوع مدارکی که باید بارگذاری شود، در سامانه کارا برای معرفی شدگان مشخص شده است.

یادآوری ۴: اطلاعات بارگذاری شده در حساب کاربری شخصی داوطلب در سامانه کارا به منزله تکمیل اطلاعات نبوده و مورد بررسی قرار نخواهد گرفت بنابراین تاکید می‌شود که مدارک و مستندات باید در محل درخواست شده از داوطلب به درستی و صحیح بارگذاری شود.

سایر موارد دراینجا قابل مشاهده است.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.