کد خبر : 148787
تاریخ انتشار : جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۲
-

در دیدار با فرستاده ویژه پوتین؛

خانواده امام موسی صدر خواهان اعمال نفوذ روسیه به لیبی شدند

خانواده امام موسی صدر خواهان اعمال نفوذ روسیه به لیبی شدند
خانواده امام موسی صدر و دبیر کمیته پیگیری پرونده ناپدیدشدن وی با فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه به خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار کردند.

به گزارش سورپرس به نقل از النشره، خانواده امام موسی صدر و قاضی «الشامی» دبیر کمیته پیگیری پرونده ناپدیدشدن امام موسی صدر با «میخائیل بوگدانف» فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه به خاورمیانه و شمال آفریقا و «الکساندر روداکف» سفیر روسیه در بیروت دیدار کردند.

الشامی درباره این دیدار گفت: سفر به روسیه با دعوت وزارت خارجه این کشور انجام شد. طی این دیدار متوجه شدیم که بوگدانف از اوضاع خاورمیانه، لبنان و مسئله ناپدیدشدن امام موسی صدر آگاه است. همچنین بحث‌هایی پیرامون برخی موضوعات مربوط به پرونده امام موسی صدر و برادرانش صورت گرفت.

وی افزود: ما بر این خواسته خود تاکید کردیم که فدراسیون روسیه به عنوان کشوری بزرگ از نفوذ خود بر دولت لیبی و گروه‌های لیبیایی برای فشارآوردن به آن‌ها جهت اجرای تفاهم‌نامه امضاشده میان ما و آن‌ها در سال ۲۰۱۴ که با وجود تمامی وعده‌ها آن را اجرا نکردند، استفاده کند.

خانواده امام موسی صدر خواهان اعمال نفوذ روسیه به لیبی شدند

الشامی بیان کرد: ما به طرف روسی تاکید کردیم که خواهان تحویل‌گرفتن پرونده تحقیقات هستیم و این موضوع حق ماست. همچنین تاکید کردیم که خواستار دریافت اطلاعات موجود نزد طرف لیبیایی در این رابطه و هر اطلاعاتی که ما را به محل بازداشت امام موسی صدر و برادرانش می‌رساند هستیم و این نیز حق ماست.

انتهای پیام/۱۰۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.