کد خبر : 72999
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
-

حسین بهمن آبادی:

من پارتی نخبگان و فرهیختگان هستم!

من پارتی نخبگان و فرهیختگان هستم!
نامزد انتخابات شورای شهر تهران، هوشمندسازی تهران برای غلبه بر معضلات این کلانشهر، ضروری دانست و گفت: من پارتی نخبگان و فرهیختگان می شوم تا مردم بتوانند از خدمات آنها استفاده کنند.

حسین بهمن آبادی در گفت و گو با سورپرس با اشاره به انگیزه خود برای نامزدی در انتخابات شورای شهر تهران، اظهار کرد: من از دل شهر تهران برخاستم و با معضلات و مشکلات این شهر به خوبی آشنایی دارم و از آنجا که توانایی خدمت به همشهریات تهرانی را در خود می دیدم، نامزد انتخابات شورای شهر شدم.

وی، یکی از برنامه های خود در صورت عضویت در شورای شهر را تلاش برای هوشمندسازی تهران عنوان کرد و گفت: با توسعه هوشمندسازی تهران، بسیاری از معضلات این شهر همچون ترافیک و آلودگی هوا به نحو چشمگیری کاهش می یابد البته مشروز بر اینکه بتوان همه دستگاه ها را برای رسیدن به این هدف، پای کار آورد.

این نامزد انتخابات شورای شهر تهران، تاکید کرد: شهرداری به جای تملک اراضی مردم برای اتوبان سازی، می بایست به توسعه پارک و فضای سبز و افزایش سرانه فضای آموزشی، فرهنگی و مذهبی اهتمام داشته باشد چراکه شهر تهران از نظر سرانه این فضاها کمبود جدی دارد.

بهمن آبادی با اشاره به مطالبات بحق شهرداری تهران از دولت، پیگیری برای وصول این مطالبات را از برنامه های خود دانست.

وی با بیان اینکه برای حل مشکلات مردم باید در کنارشان بود، گفت: من پارتی باز خوبی هستم! پارتی نخبگان و فرهیختگانی که کسی از آنها حمایت نمی کند، می شوم تا مردم بتوانند از خدمات آنها استفاده کنند.

این نامزد انتخابات شورای شهر تهران با انتقاد از گران اداره شده شهر تهران، تصریح کرد: اگر مدیران خوبی برای اداره شهر انتخاب شوند، هزینه های اداره آن کاهش پیدا کی کند چراکه این مدیران قبل از اجرای پروژه ها، خوب فکر می کنند، خوب برنامه ریزی می کنند و با برآورد درست هزینه ها، قیمت تمام شده پروژه ها را کاهش می دهند.

انتهای پیام/۳۳۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.