کد خبر : 94648
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
-

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور:

‌می‌گفتند باید FATF را بپذیریم تا بتوانیم واکسن وارد کنیم

‌می‌گفتند باید FATF را بپذیریم تا بتوانیم واکسن وارد کنیم
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: غربگرایان یک زمان وضعیت کرونا در کشور‌های غربی را به رخ می‌کشیدند و امروز که می‌بینند کشور‌های غربی وضعیت بحرانی دارند، ولی در ایران شرایط خیلی بهتر شده سکوت کرده‌اند.

به گزارش سورپرس؛ سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به سکوت برخی از جریانات سیاسی و غربگرایان در مقابل موفقیت‌های دولت گفت: ما به یاد داریم در گذشته آمار قربانیان به ۷۰۰ نفر هم رسید و همچنین به یاد داریم که برخی از غرب گرایان قبلا می‌گفتند باید تسلیم آمریکا و غرب شویم یا FATF را بپذیریم تا بتوانیم واکسن وارد کنیم. آن‌ها میخواستند این مسائل را اهرمی برای پذیرفتن خواسته‌های غرب قرار دهند.

وی ادامه داد: دولت سزدهم وقتی روی کار آمد از همان ابتدا پیگیری هایش را انجام داد و روز به روز شرایط بهتر شد و در نهایت بدون اینکه تسلیم غرب شویم و FATF را بپذیریم توانستیم واکسن وارد کنیم و امروز می‌بنیم در نتیجه این اقدامات دولت آمار فوتی‌ها پایین آمده است.

حسینی تصریح کرد: برخی‌ها که دائما نظام را زیر سوال می‌برند وقتی دولت توانست حجم بالایی واکسن وارد کند یا در بحث واکسن داخلی به نتایج خوبی رسیدیم دائم درباره نوع واکسن‌هایی که به کشور وارد می‌شود یا علیه واکسن تولید داخل تبلیغ منفی می‌کردند.

وی گفت: این‌ها قبلا وضعیت کرونا در کشور را با برخی کشور‌های غربی مقایسه می‌کردند، ولی هم اکنون که به یک شرایط خوبی در کنترل کرونا رسیدیم و آمار فوتی‌ها به زیر ۵۰ نفر رسیده سکوت کردند.

حسینی گفت: غربگرایان یک زمان کشور‌های غربی را به رخ می‌کشیدند و امروز که می‌بینند کشور‌های غربی وضعیت بحرانی دارند، ولی در ایران شرایط خیلی بهتر شده نه تنها تشکر نمی‌کنند و سکوت کرده اند بلکه در حوزه دیگر علیه دولت سیاه نمایی می‌کنند.

معاون رئیس جمهور تاکید کرد: امیدواریم جناح‌ها اگر انتقادی هم دارند انصاف را رعایت کنند و نقد منصفانه داشته باشند و نقاط قوت دولت را هم ببینند.

وی با اشاره به موفقیت‌های دولت در حوزه‌های مختلف اظهار داشت: بحث پیوستن به شانگهای، قرارداد انتقال گاز از ترکمنستان، تعامل با کشور‌های همسایه، کنترل کرونا و. همه از نقاط قوتی است که نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت لذا برخی افراد نباید کاری کنند که مردم ناامید شوند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: امروز یک نشاط و امید در میان مردم ایجاد شده است. اینکه مردم می‌بینند دولت‌مردان در کنارشان هستند برایشان یک دلگرمی است. دیدید در بحث سیل دولتمردان در کنار سیل زدگان بودند و به سرعت پیگیر مسائل شدند و با دستور رئیس جمهور معاون اول ایشان به مناطق سیل زده سفر کرد تا از نزدیک پیگیر مسائل شود این‌ها را با گذشته و رکود و رخوتی که در کشور حاکم بود مقایسه کنید.

حسینی گفت: انشاالله با تلاشی که دولت دارد در آینده شاهد آینده روشنی خواهیم بود و با تلاش مسئولان مشکلات به تدریج رفع خواهد شد.

وی در پایان از سفر استانی رئیس جمهور به هرمزگان هم خبر داد و گفت: رئیس جمهور تا کنون از بسیاری از استان‌های مختلف سفر کرده و از نزدیک مسائل و مشکلات را پیگیری کردند و تصمیمات خوبی هم برای حل مشکلات اتخاذ شده است.

انتهای پیام/ ۲۸۰

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.