کد خبر : 123935
تاریخ انتشار : شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۹:۱۰
-

۶۶ پروژه مسکن و اشتغال مددجویان بهزیستی افتتاح می شود

۶۶ پروژه مسکن و اشتغال مددجویان بهزیستی افتتاح می شود
مدیرکل بهزیستی استان زنجان از افتتاح ۶۶ پروژه مسکن و طرح اشتغالزایی ویژه مددجویان تحت پوشش بهزیستی خبر داد و گفت :از ابنتدای سال جاری تاکنون نزدیک به هزار تسهیلگری اشتغال در زمینه توانمند سازی جامعه هدف صورت پذیرفته است.

به گزارش سورپرس، سلمان حسینی، مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: بهزیستی مولود انقلاب اسلامی است و توانسته با ارائه خدمات حمایتی و تخصصی بخش عظیمی ازعموم مردم و جامعه هدف را بصورت مستمر و غیر مستمر تحت پوشش قرار دهد وامروز به عنوان متولی سلامت اجتماعی ایفای نقش می کند.

وی با اشاره به افتتاح ۳۶ واحد مسکن مددجویی در شهرستانهای زنجان، خدابنده، ابهر، ایجرود، طارم و خرمدره خاطر نشان کرد : ۳۰ طرح اشتغالزایی نیز در در زمینه های چوب بری، کابینت سازی، کفاشی، سفره خانه سنتی، کفش فروشی، خرده فروشی پوشاک و… آماده بهره برداری است.

حسینی با اشاره به حمایت از ۲۷ هزار خانوار در سطح استان خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی ازابتدا با هدف یاری رسانی به نیازمندان و افراد دارای معلولیت تاسیس شده ومسیری روشن به سمت تخصصی شدن را طی نموده است وامروز سازمانی مطالبه گر در زمینه حقوق افراد دارای معلولیت است.

مدیرکل بهزیستی در خصوص حمایت های بهزیستی از جامعه هدف تصریح کرد: در سال جاری ۹۸۷ نفر از مددجویان تحت پوشش، تسهیلات اشتغال زایی، بیمه خویش فرمایی و بیمه کارفرمایی و… بدریافت کردندو برای ۷۷۱ نفر از اافراد دارای معلولیت ضایعه نخاعی نیز  حق پرستاری خانواده محور پرداخت شده است و نزدیک به ۵ هزار نفر نیز از مراکز اقامتی بهبود و بازتوانی معتادین خدمات دریافت کردند.

وی اضافه کرد: : برگزاری جشن روز مددکار، دیدار با پدران شهداء،  مراسم میثاق با شهدا ومراسم غبارروبی و نثار گل بر مزار شهدای انقلاب و دفاع مقدس و مزار شهدای گمنام، آذیـن بنـدی ادارات بهزیستی شهرستان ها، ملاقات عمومی با جامعه هدف  و بازدید از منزل مددجویان، اطلاع رسانی و آگاهسازی  و فضاسازی، تهیه و پخش برنامه های رادیویی و تلویزیونی از جمله برنامه های اجرایی در این ایام است.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.