کد خبر : 61794
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۸:۵۸
-

 شهردار منطقه یک درمراسم هفته درختکاری:

۱۸۰ هکتار از اراضی منابع طبیعی تحویل منطقه یک شد

۱۸۰ هکتار از اراضی منابع طبیعی تحویل منطقه یک شد
۱۸۰هکتاراز اراضی منابع طبیعی با توجه به تفاهم شهرداری منطقه یک با سازمان جنگل ها و منابع طبیعی با هدف توسعه فضاهای سبز و عرصه گردشگری، تحویل منطقه یک شد.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس، سید حمید موسوی شهردار منطقه یک در حاشیه مراسم روز درختکاری و افتتاح پروژه های توسعه پوشش های گیاهی که با حضور مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، برخی از شهرداران مناطق، مدیران وزارت جهاد کشاورزی و شهروندان در بزرگراه همت، منطقه وردیج برگزار شد، اظهار داشت: شهرداری منطقه یک با توجه به موقعیت خاص زیست محیطی و وجود ارتفاعات، نسبت به تکمیل پوشش گیاهی اراضی منابع طبیعی، با توجه به تاثیر غیر قابل انکار آن بر ارتقای کیفیت زندگی شهرنشینی اقداماتی را به صورت نمادین در این هفته و به صورت زیربنایی در طول سال انجام خواهد داد.

او تصریح کرد: مبحث درختان و درختکاری در آموزه های دینی و هم در فرهنگ ملی ما ایرانیان مورد تاکید قرار گرفته است و در همین راستا حفظ طبیعت و محیط زیست امروزه به عنوان یکی از ارکان توسعه پایدار محسوب می شود.

شهردار منطقه یک با اشاره به تغییر رویکرد شهرداری منطقه یک از بخش مسکن به خدمات و گردشگری گفت: منطقه یک به واسطه فضای طبیعی و اکولوژیک کم نظیر خود می تواند فرصت های بی بدیلی را برای گردشگری طبیعی ایجاد کند که اقدام اخیر فیما بین شهرداری و منابع طبیعی نیز زمینه را برای این اقدام مساعد نموده است.

موسوی خاطرنشان ساخت: با بهره گرفتن از فرصت مغتنم در هفته درختکاری، برنامه هایی را در توسعه پوشش های گیاهی با گروه های مردم نهاد، سازمان های ذیربط، منابع طبیعی، ناحیه کوهستان منطقه یک، مجموعه فدراسیون و هیات های کوهنوردی اجرا کرده و در طول سال نیز به صورت زیرساختی کار را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/۲۳۴

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.