کد خبر : 81040
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
-

۱۵ مصدوم بر اثر حریق در برج مسکونی تجاری خیابان آزادی

۱۵ مصدوم بر اثر حریق در برج مسکونی تجاری خیابان آزادی
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران، توضیحاتی درباره جزئیات حریق در یک برج مسکونی تجاری در خیابان آزادی تهران ارائه داد.

به گزارش سورپرس، ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اظهار داشت: ۳۰ دقیقه بامداد امروز سه شنبه، وقوع این حادثه از سامانه ۱۲۵ به نیرو‌های آتش‌نشانی اطلاع داده شد که نیرو‌ها بلافاصله به همراه تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه در بلوار شهیدان خیابان آزادی اعزام شدند.

وی افزود: محل حادثه برج ۱۳ طبقه مسکونی تجاری بود که ۴ طبقه منفی داشت و در طبقه منفی ۲ آن یک دستگاه پژو پرشیا و دو دستگاه پژو ۴۰۵ طعمه حریق شده بود.

۱۵ مصدوم بر اثر حریق در برج مسکونی تجاری خیابان آزادی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران ادامه داد: به علت این حریق دود غلیظی طبقات بالایی را فرا گرفته بود که نیرو‌های آتش‌نشانی با حضور در محل حادثه عملیات نجات را برای اهالی ساختمان انجام دادند.

ملکی با اشاره به اینکه برخی از ساکنان این برج نزدیک پنجره‌ها آمده بودند و تقاضای کمک می‌کردند گفت:‌ تعدادی از این افراد از طریق نردبان هیدرولیکی از محل خارج و برخی نیز از طریق پشت‌بام جابه‌جا شدند و در کل ۸۰ نفر در این حادثه نجات یافتند.

وی درباره مصدومان این حادثه گفت: ۵ مصدوم به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۱۰ نفر نیز به صورت سرپایی توسط نیرو‌های اورژانس تحت درمان قرار گرفتند. خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.