کد خبر : 69973
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
-

«یک نمایش یک تجربه» فرصتی برای بازیگری در رادیو نمایش

«یک نمایش یک تجربه» فرصتی برای بازیگری در رادیو نمایش
برنامه ترکیبی «یک نمایش یک تجربه» به هنرجویان بازیگری و تئاتر این امکان را می دهد تا در رادیونمایش، بازی خود را محک بزنند و تجربه کسب کنند.

به گزارش گروه فرهنگی سورپرس به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، داریوش شهبازی از مجری کارشناسان این برنامه ضمن اعلام این مطلب افزود: مراحل حضور در برنامه به این صورت است که ابتدا هنرجوها در سامانه پیامکی یا اینترنتی رادیو نمایش ثبت نام می کنند و سپس در صورت تائید، یک نسخه از متون نمایش های رادیویی را دریافت کرده و بعد از هماهنگی های لازم وارد پروسه تمرین می شوند.

وی ادامه داد: از لحظه تمرین تا لحظه اجرا، کارشناسان نمایش رادیویی بصورت راهنما در کنار هنرجویان حضور دارند و نکات را بصورت آموزشی در اختیار آنها قرار می دهند . بعد از تمرینات لازم، زمان ضبط نمایش تعیین شده و پس از آن کار به همراه تیم حرفه ای ضبط می شود.

شهبازی عنوان کرد: در حین اجرا نیز نقاط قوت و ضعف هنرجویان توسط کارشناس برنامه آقای جهانشاه ال محمود که از پیشکسوتان رادیو هستند به آنها گوشزد می شود که این نکات هم برای شنوندگان و علاقمندان نمایش رادیویی و هم برای هنرجویان بازیگری از جذابیت های آموزشی خاصی برخوردار است.

وی در پایان تأکید کرد: در”یک نمایش یک تجربه” معمولا هنرجوها با چالش های بسیاری که مهمترین آن میزانسن میکروفن ها، هماهنگی با افکتور و تخیل بالایی که در نمایش رادیویی نیازی اصلی است رو به رو می شوند و این باعث می شود که تجربه جذابی را بعنوان یک بازیگر تجربه کنند.

 

 

“یک نمایش یک تجربه” به تهیه کنندگی امیر هوشنگ کریم نیا، مجری کارشناسی جهانشاه آل محمود و داریوش شهبازی، صدا برداری جعفر جودتی، افکتوری محمدرضا قبادی فر و هماهنگی منیره مازونی، پنجشنبه و جمعه ها ساعت ۱۶:۱۵ از رادیو نمایش پخش می شود.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.