کد خبر : 30749
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
-

یک امکان جدید به واتس آپ اضافه می‌شود

یک امکان جدید به واتس آپ اضافه می‌شود
واتساپ می‌خواهد به کاربران اجازه ‌دهد گروه‌هایی را که عضو آن‌ها هستند به‌صورت همیشگی میوت یا بی‌صدا کنند.

به گزارش سورپرس، واتساپ یکی از اپلیکیشن‌های پیام‌رسان بزرگ‌ و محبوب‌ است که البته کاربران بسیاری نیز در سراسر جهان، ازجمله ایران دارد. بااین‌حال، ایراداتی نیز در آن محبوب دیده می‌شود که برطرف‌کردنشان می‌تواند تجربه کاربری را به‌مراتب بهبود دهد. یکی از مشکلاتی که کاربران بسیاری نیز خواستار تغییرش بودند، نبود امکان بی‌صداکردن دائمی گروه‌ها بود. حال به‌نظر می‌رسد مهندسان واتساپ با ارائه‌ی به‌روزرسانی جدید، این قابلیت را به اپلیکیشن پیام‌رسان اضافه خواهند کرد.

درحال‌حاضر، کاربر می‌تواند گروه‌هایی که در آن عضو است، برای هشت ساعت یا یک هفته یا یک سال بی‌صدا سازد. در حالت بی‌صدا، هیچ اعلانی در‌صورت ارسال پیام جدید به گروه برای کاربر ارسال نخواهد شد؛ باوجوداین‌، قابلیتی به واتساپ اضافه خواهد شد تا کاربران مدت زمان نامحدود را برای بی‌صداکردن اعلان‌های گروه‌ها انتخاب کنند.

درواقع، حالت بی‌صدای دائمی جایگزین حالت یک‌ساله می‌شود که امری منطقی‌تر به‌نظر می‌رسد. در تصویری که افشاگردان در فضای مجازی منتشر کرده‌اند، می‌توان چنین حالتی را مشاهده کرد. چنین اقدامی برای افرادی بسیار کارآمد خواهد بود که عضو گروه‌های بسیاری هستند تا اعلان‌های دریافتی از گروه‌ها را باتوجه‌به اولویتشان دسته‌بندی کنند و اعلانی از گروه‌هایی با اهمیت کمتر دریافت نکنند.

متأسفانه مشخص نیست قابلیت جدید کِی برای واتساپ عرضه خواهد شد؛ اما انتظار می‌رود به‌زودی چنین اتفاقی رخ دهد و کاربران به امکانات جدید پیام‌‌‌رسان محبوب دسترسی بیابند. گفتنی است قابلیت ذکرشده حتی در آخرین نسخه‌ی بتای واتساپ قرار نگرفته است. درهرصورت باید صبر کرد و دید مهندسان و طراحان پیام‌رسان واتساپ چه شگفتانه‌هایی برایمان تدارک دیده‌اند.

دیدگاه شما درباره‌ی قابلیت جدید واتساپ چیست؟ آیا فکر می‌کنید این ویژگی برایتان کاربردی خواهد بود؟

انتهای پیام/ ۱۰۱

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.