کد خبر : 78372
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹
-

یحیی دروازه‌بان جنجالی را کنار می‌گذارد؟

یحیی دروازه‌بان جنجالی را کنار می‌گذارد؟
حامد لک دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس برای ماندن در این تیم باید تعهد اخلاقی بدهد.

به گزارش سورپرس؛ پرسپولیس با کسب پیروزی ۲-صفر مقابل پیکان به پنجمین قهرمانی متوالی رقابت‌های لیگ برتر رسید. سازمان لیگ فوتبال پس از اتمام این دیدار جشن قهرمانی سرخ‌پوشان را در ورزشگاه شهدای شهرقدس برگزار کرد تا تمام اعضای تیم مدال‌های خود را دریافت کنند. سیدجلال حسینی، کاپیتان سرخ‌پوشان در حالی پنجمین جام قهرمانی خود در ۵ سال گذشته را جشن گرفت که کریم باقری حاضر نشد روی سکوی قهرمانی برود.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس که معمولا در جشن‌های قهرمانی قبلی پرسپولیس نیز خیلی آرام بود این بار اصلا حاضر نشد در کنار اعضای تیم برای گلات در فوتبال باشگاهی خوشحالی کند. از قرار معلوم حامد لک در جریان بازی بارها سر مدافعان تیم فریاد می‌کشید که این موضوع باعث ناراحتی ۲ تن از مدافعان تیم شد اما کریم باقری با وساطت خود موضوع را ختم به خیر کرد. حالا ابعاد جدیدی از این ماجرا مشخص شده و از قرار معلوم مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس در بین ۲ نیمه نیز از حامد لک می‌خواهد تا با آرامش بیشتری کار را ادامه دهد.

با این حال حامد لک در نیمه دوم نیز با فریادها و تنش‌های خود حواس مدافعان را پرت کرد تا کریم باقری به او تذکر جدی دهد اما دروازه‌بان پرسپولیس در اقدامی عجیب واکنش مناسبی به صحبت‌های مربی تیم نشان نداد تا عصبانیت شدید کریم باقری را به همراه داشته باشد. باقری پس از اتمام مسابقه با تاخیر در رختکن تیم حاضر و سپس از جمع سرخ‌ها خارج شد و ورزشگاه را ترک کرد تا اینگونه غایب جشن قهرمانی پرسپولیس شود. روز گذشته بعد از علنی شدن این اختلافات کریم باقری سعی کرد با یک مصاحبه به قائله خاتمه دهد.

مربی محبوب پرسپولیسی‌ها در این خصوص گفت: «بعد از بازی با پیکان مسائلی به وجود آمد که باعث ایجاد جوی عجیب شد. من هم مثل همه پرسپولیسی‌ها از این قهرمانی خوشحالم و بدون هیچ حاشیه‌ای در کنار سایر اعضای تیم داخل رختکن جشن گرفتیم. اگر من در جریان جشن حاضر نبودم دلیل نمی‌‌شود که بگویند از کسی دلخوری دارم. هر اتفاقی هم بوده همان شب ختم به خیر شد و از هیچ کس ناراحتی ندارم.

اصل کار برای همه ما ثبت یک قهرمانی دیگر در تاریخ باشگاه پرسپولیس بوده و الان زمان جشن و شادی است نه این‌که بخواهیم به مسائل حاشیه‌ای بپردازیم. اتفاق خوب و مهمی برای باشگاه پرسپولیس رقم خورده و تمام حواسمان باید به شادی قهرمانی و موفقیت‌های آینده باشد.» هرچند باقری سعی کرده با این مصاحبه جو را آرام کند اما بر کسی پوشیده نیست که حواشی حامد لک در فصلی که پشت سر گذاشتیم حسابی کادر فنی سرخ‌ها را عصبانی کرده است.

یحیی گل‌محمدی بارها گفته که حاشیه را دشمن اصلی تیمش می‌داند و مثل برانکو که ستارگانی همچون رضاییان و مسلمان را کنار گذاشت، برای حفظ آرامش و دوری از حاشیه هیچ ابایی از کنار گذاشتن ستارگان تیمش ندارد. لک در پرسپولیس تا همین قبل از بازی با ماشین‌سازی روزهای بی‌حاشیه‌ای داشت ولی اتفاقات تبریز دوباره لک را شبیه همان دروازه‌بان پرحاشیه سال‌های گذشته کرد و نشان داد حاشیه‌های مختلف همچنان در کار این بازیکن وجود دارد.

حالا درگیری با کریم باقری هم اتفاقی است که قطعا با واکنش هواداران روبه‌رو خواهد شد چون به‌ نوعی باقری یک خط قرمز برای پرسپولیسی‌ها محسوب می‌شود. لک پیش از این هم جایگاه چندان محکمی در پرسپولیس نداشت و حتی در هفته‌های گذشته در اخباری غیررسمی آمده بود که پرسپولیسی‌ها در جست‌وجوی یک دروازه‌بان بزرگ و مطمئن برای فصل آینده هستند. حالا باید ببینیم که آیا اتفاقات جشن قهرمانی، یحیی گل‌محمدی و کادر فنی سرخ‌ها را برای کنار گذاشتن لک و جذب یک دروازه‌بان جدید مجاب می‌کند یا اینکه با یک جلسه و شاید جریمه انضباطی با این مسئله برخورد کنند!

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.