کد خبر : 5564
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۸
-

گوشی‌های شیائومی در انتظار دریافت اندروید ۱۰

گوشی‌های شیائومی در انتظار دریافت اندروید ۱۰
به روزرسانی اندروید ۱۰ تا پیش از پایان سال حداقل برای چند گوشی این برند از جمله پوکوفون اف 1 منتشر می‌شود.

به گزارش  سورپرس،  وقتی ما در مورد به‌روزرسانی گوشی های شیائومی صحبت می‌کنیم٬ باید‌آن‌ها را به دو بخش تقسیم کنیم. به طور معمول این شرکت غالباْ عجله دارد رابط کاربری MIUI خود را سریعاً برای ده‌ها محصول خود ارسال کند. اما در نهایت تعداد محصولات کمی هستند که نسخه‌ی جدید اندروید را دریافت می‌کنند. حتی این به‌روزرسانی به صورت جداگانه برای برخی محصولات این شرکت عرضه می‌شود.

ما اکنون متوجه اسامی چهار گوشی بعدی شیائومی شده‌ایم که به‌روزرسانی اندروید ٬۱۰ مدرن‌ترین نسخه از سیستم عامل موبایلی گوگل را دریافت خواهند کرد. در حال حاضر گوشی‌های زیادی از برند شیائومی نیستند که به اندروید ۱۰ مجهز شده‌اند و با توجه به تعداد زیاد محصولات این کمپانی در بازار٬ مدیریت این امر به طبع سخت است. اما به لطف توسعه دهندگان XDA ما می‌دانیم که کدام گوشی‌های این برند چینی به زودی اندروید ۱۰ را دریافت می‌کنند. در این میان٬ نام گوشی محبوب پوکوفون اف ۱ که سال گذشته عرضه شد نیز به چشم می‌خورد.

کاتالوگ محصولات شیائومی بسیار بزرگ و پیچیده است و همین امر باعث شده این شرکت نتواند پشتیبانی یکسانی را برای به‌روزرسانی‌ها در گوشی‌های هوشمندش ارائه کند. همانطور که گفتیم٬ به لطف توسعه دهندگان XDA ما می‌دانیم که تلفن‌های بعدی شیائومی که به اندروید ۱۰ به‌روز می‌شوند شامل پوکوفون اف ٬۱ شیائومی می میکس ۲ اس٬ می میکس ۳ و می ۸ (شامل دو مدل می ۸ پرو و می ۸ اکسپلورر) هستند.

این توسعه دهندگان از آنجایی به نام این گوشی‌ها پی برده‌اند که تمام این گوشی‌ها منبع کنرنل یکسان آماده شده برای اندروید ۱۰ را به اشتراک می‌گذارند. چیزی که فقط به معنی دریافت زودهنگام به‌روزرسانی است. این به توسعه دهندگان کمک می‌کند رام‌های سفارشی خود را با اندروید ۱۰ تطبیق دهند. بنابراین چیزی که در پایان به دست می‌آید٬ انتشار اندروید جدید برای این چهار مدل است که یک سال یا بیشتر است که از مدت حضور آن‌ها در بازار می‌گذرد.

بسیاری از این گوشی‌ها (اگر نگوییم همه‌ی آن‌ها) به MIUI 11 مجهز هستند. بنابراین اندروید ۱۰ به صورت مستقل و در قالب یک آپدیت OTA در اختیار کاربران آن‌ها قرار می‌گیرد. آن‌ها٬ نیازی به گفتن ندارد که اول از همه٬ کاربران چینی این به‌روزرسانی را دریافت می‌کنند و چند هفته بعد می‌توان انتظار دریافت آن‌ها توسط کاربران دیگر بازارهای جهانی را داشت.

انتهای پیام/ ۱۰۱

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.