کد خبر : 101428
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱
-

گل‌محمدی: دربی همیشه حساس است/ به بُرد نیاز داریم

گل‌محمدی: دربی همیشه حساس است/ به بُرد نیاز داریم
 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه دربی همیشه حساس است گفت: از نظر جدولی ما در این دیدار نیاز بیشتری به بُرد داریم و باید با تمرکز و تلاش بالا وارد زمین شویم.

به گزارش گروه ورزشی سورپرس، «یحیی گل‌محمدی» امروز چهارشنبه در نشست خبری پیش از شهرآورد نود و هشتم، اظهار داشت:  قبل از اینکه بخواهم در خصوص بازی صحبت کنم از هموطنان می‌خواهم در روزهای آخر سال به فکر دیگران باشند. شرایط اقتصادی سخت است و کمک کنیم شرایط زندگی برای دیگران راحت شود. کارهای خیر را در روزهای آخر سال از یاد نبریم. امیدوارم همه در رفاه باشند.

وی گفت: دربی همیشه حساس است و نمی‌توانیم بگوییم حساسیت ندارد. در این بازی هر تیمی تمرکز خوبی در حمله و دفاع داشته باشد به موفقیت می‌رسد. تمرینات خوبی داشتیم و سعی کردیم ریکاوری و تمرینات ایده‌الی را برنامه ریزی کنیم که مهمترین آن، امروز است.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: از نظر جدولی تیم ما بیشتر به برد نیاز دارد اما تلاش باید همراه با تمرکز بالا باشد و کنترل خوبی در روند کار ایجاد کنیم. با توجه به شرایط هر دو تیم فکر می‌کنم بازی خوبی را شاهد باشیم. استقلال همیشه برای من قابل احترام و رقیب سنتی خوبی بوده است. امیدوارم عملکرد خوبی همراه با برد داشته باشیم. کسب پیروزی و سه امتیاز اولین هدف ما برای دربی است.

وی در مورد بازگشت «عیسی آل‌کثیر» گفت: وضعیت او از قبل مشخص بود و تغییری نکرده است. برای او آرزوی سلامتی دارم و شرایطی که به وجود آمده را خودش باید مدیریت کند. او باید تکلیفش را با خودش مشخص کند. عیسی به ما کمک کرد اما پذیرفتن این شرایط سخت است. به‌نظرم او باید شرایطش را بپذیرد و برای درمانش اقدام کند.

سرمربی پرسپولیس در مورد وضعیت تیمش توضیح داد: از نظر نتایج و شکل بازی‌ها نسبت به سال گذشته بهتر بودیم و همه بازیکنان برای ما مهم هستند. بازیکنان ما خیلی اذیت شدند اما همه آنها با تمام وجود تلاش کردند و به خاطر هواداران و پرسپولیس تلاش کردند. باید روحیه بدهیم و با احساس خوب آنها را به زمین بفرستیم. هواداران با هوش هستند و مدیریت خیلی از مشکلات توسط هواداران بود. هوادارانی داریم که شرایط حساس را درک می‌کنند.

گل‌محمدی در خصوص حضور هواداران در شهرآورد عنوان کرد: بازگشت هواداران تصمیم خوبی بود. همیشه دوست داشتم بازی‌ها با هوادار باشد؛ چراکه ما بیشترین ضرر را از نبود هوادار داشتیم. پرسپولیس پر هوادارترین تیم ایران و آسیاست و جای آنها واقعا خالی بود. امیدوارم با رعایت پروتکل، سایر بازی‌ها نیز با حضور هوادارن باشد، چراکه اکنون دیدارها در اروپا با کل ظرفیت ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود.

وی در خصوص شرایط مالی باشگاه اظهار داشت: تاکنون اتفاقی رخ نداده اما قول داده‌اند، ۱۰ درصد مطالبات تا قبل بازی پرداخت شود.

سرمربی پرسپولیس در خصوص احتمال برگزاری بازی زیبا در شهرآورد، گفت: دیدار رفت را حتما دوباره ببینید چراکه بازی خوبی ارائه کردیم  اما بعد از بازی هجمه آمد که دربی کسل کننده بود. ما خوب بازی کردیم اما زور رسانه‌ای برخی تیم‌ها زیاد است و شرایط را به سمتی بردند که بازی کسل کننده بود.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود تیمش در دربی‌ها محتاط است، پاسخ داد: احتیاط‌ در دربی امری ناخواسته و به خاطر حساسیت بیش از اندازه است. هر دو تیم ابتدا می خواهند شکست نخورند اما اکنون شرایط جدول به گونه‌ای است که نیاز بیشتری به برد داریم. استقلال مهره‌های هجومی خوبی حریف دارد و مدافعان ما باید تمرکز خوبی داشته باشند تا ابتدا گل نخوریم و بعد حمله کنیم.

گل‌محمدی در خصوص دیدار فردا گفت: صحبت های زیادی مبنی بر چگونگی انتخاب سید علی به عنوان داور دربی شنیدم اما نمی‌خواهم قضاوتی داشته باشم و بعد از بازی بهتر می‌شود راجب آن صحبت کرد. داوری که برای دربی انتخاب می‌شود قطعا توانمند است. این خواسته هر دو تیم است که داور قضاوت خوبی داشته باشد.

گل‌محمدی: دربی همیشه حساس است/ به بُرد نیاز داریم

وی در پاسخ به این پرسش که چگونه با کوچترین حرکتی از سوی داور اخظار می‌گیرد اما یک مربی دیگر با وجود خارج‌شدن از محوطه فنی و ورود به زمین با جریمه‌ای مواجه نمی‌شود، تاکید کرد: بهتر است وارد برخی بحث‌ها نشویم. کمیته انضباطی و داوران، بازی‌ها را نگاه می‌کنند. اینکه چه اتفاقاتی رخ می‌دهد، بستگی به جو فوتبال دارد. نمی‌خواهم راجب این موضوع صحبت کنم و بیشتر تمرکزمان روی بازی فردا است.

شهرآورد پایتخت از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه فردا پنجشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود. استقلال هم اکنون با ۵۴ امتیاز صدرنشین است و پرسپولیس با ۴۸ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.