کد خبر : 30699
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
-

کمک یک میلیاردی شهرداری به ورزش شمالشرق تهران

کمک یک میلیاردی شهرداری به ورزش شمالشرق تهران
رییس اداره ورزش و جوانان شمال‌شرق تهران گفت: شهردار تهران پس از بازدید مجموعه ورزشی ۲۲ بهمن با کمک یک میلیارد تومانی برای بازسازی این ورزشگاه ویژه معلولان و جانبازان موافقت کرد.

به گزارش سورپرس، جعفر زرنگار روز پنجشنبه در گفت‌وگویی خبری اظهار داشت: قرار است مجموعه‌ای ۷۰۰ متری در این فضا ایجاد شود و این کمک مالی با دستور «پیروز حناچی» برای اجرای طرح و تکمیل تجهیزات برای معلولان و جانبازان این حوزه هزینه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مقدمات اولیه این طرح در جلسه مدیرکل و شهردار منطقه چهار مورد بررسی قرار گرفته بود، تصریح کرد: تکمیل طرح با نظر کارشناسی حدود ۶ ماه طول می‌کشد.

به گفته «زرنگار» این مجموعه می‌تواند پس از مجموعه بعثت در جنوب تهران دومین قطب ورزش‌های توپی، تیراندازی، زمین مدرن بازی برای جانبازان و معلولان باشد.

مجموعه ورزشی ۲۲ بهمن از جمله اماکن ورزشی این نهاد محسوب می‌شود که در منطقه چهار تهران قرار دارد.

۱۵ مجموعه ورزشی شمال‌شرق تهران پلمب شده است

رییس اداره ورزش و جوانان شمال‌شرق تهران بیان کرد: تاکنون ۱۵ مجموعه بدنسازی به علت رعایت نکردن دستور العمل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا پلمب شده است.

«زرنگار» با بیان اینکه امسال بیش از ۳۴۰ مورد از اماکن ورزشی شمال‌شرق تهران بازدید شده، ادامه داد: ۳۰ تذکر کتبی و درج در پرونده کاری مجموعه‌داران نیز در این بازدیدها به ثبت رسیده است.

وی بیان کرد: با دستور ستاد ملی کرونا مجموعه‌های ورزشی بدنسازی، استخرهای سرپوشیده و رشته‌های رزمی و پر برخورد تا ۱۱ مرداد ماه تعطیل است.

به گفته وی با تعطیلی اماکن و استقبال اندک شهروندان از مجموعه‌های ورزشی، خسارت مالی زیادی به این بخش وارد شده و درآمدها به شدت کاهش یافته است.

حوزه ورزشی شمال‌شرق تهران با جمعیت یک میلیونی خود مناطق شهری چهار، هفت، هشت و ۱۳ را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.