کد خبر : 25937
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰
-

کمند امیرسلیمانی از پدر سالار می‌گوید

کمند امیرسلیمانی از پدر سالار می‌گوید
بازیگر نقش آذر در سریال «پدرسالار» از روزهای همکاری با محمدعلی کشاورز می‌گوید.

به گزارش سورپرس، «پدرسالار» از جمله سریال‌های ماندگار تلویزیون ایران است که هنوز پس از گذشت نزدیک به سه دهه از ساخت و پخش آن در خاطر مخاطبان تلویزیون مانده است و هنوز هم وقتی بازپخش آن از شبکه‌های تلویزیون پخش می‌شود مورد توجه قرار می‌گیرد.

اسدالله خان کاراکتر ماندگاری است که زنده‌یاد محمدعلی کشاورز خلق کرد. کاراکتری که دوست داشت اختیار خانواده‌اش را تمام وکمال در دست داشته باشد و برای زندگی فرزندانش تصمیم بگیرد. در این میان اما عروس کوچک خانواده زندگی آرام او را دچار چالش می‌کند. آذر که نمی‌خواهد اجازه بدهد پدرسالار برای زندگی‌اش تصمیم بگیرد و چالش میان این دو کاراکتر قصه اصلی سریال «پدرسالار» را پیش می‌برد. شاید برای همین است که کمند امیرسلیمانی برای بازی نقش آذر در این سریال بیش از بقیه کاراکترهای آن در ذهن‌ها مانده باشد.

ساعتی پس از انتشار خبر درگذشت محمدعلی کشاورز، کمند امیرسلیمانی در گفت‌وگوی کوتاهی ضمن ابراز ناراحتی از این خبر تلخ گفت: «سال‌های سال است که هر برنامه‌ای که می‌روم و هر مراسمی که شرکت می‌کنم، اولین سوالی که از من می‌پرسند درباره استاد محمدعلی کشاورز و سریال «پدرسالار» است و این سریال به این شکل با بخش هنری زندگی من گره خورده است.»

امیرسلیمانی در ادامه گفت: «به خاطر شناخت قدیمی‌تری که با استاد کشاورز از طریق پدرم داشتم، نبودن ایشان برایم خیلی غم‌انگیز است. ایشان هنرمند بسیار فعالی بودند و زندگی هنری پرباری داشتد. به خاطر همین فعالیت زیاد هم می‌دانستم که برایشان سخت بود که روی تخت بیمارستان باشند.»

بازیگر «پدرسالار» سپس ادامه داد: «برای من هم دیدن ایشان روی تخت بیمارستان بسیار سخت بود و دوست داشتم که ایشان همیشه فعال باشند. امیدوارم الان در آرامش باشند.»

کمند امیرسلیمانی گفت: «من از هم‌نسل‌های ایشان و خود ایشان تعهد کاری و اخلاق حرفه‌ای یاد گرفتم. حتی تا آخرین مکالمه که برای عید نوروز با ایشان داشتم با روی خوش و مهربانی جوابگوی همه ما بودند و نبودشان یک خلایی برای همه ما خواهد بود.»

وی در ادامه درباره ماندگار شدن سریال «پدرسالار» با بازی استاد محمدعلی کشاورز گفت: «هنوز من هر جا که می‌روم من را آذر صدا می‌کنند و این سریال نقطه عطف و افتخار کارنامه من است. هر بازیگری دوست دارد کاری داشته باشد که چند دهه مطرح باشد و این فقط باعث خوشحالی و شکرگذاری من است که هنوز هم وقتی در عید نوروز تلویزیون این سریال را پخش کرد مخاطب زیادی داشت و خیلی‌ها به تماشای آن نشستند.»

انتهای پیام/ ۱۰۱

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.