کد خبر : 78691
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
-

کمانداران پارالمپیکی به دنبال کسب بهترین نتیجه در توکیو

کمانداران پارالمپیکی به دنبال کسب بهترین نتیجه در توکیو
مربی تیم ملی تیروکمان معلولان گفت: مسابقات بین المللی چک فرصت خوبی برای ارزیابی کمانداران پارالمپیکی پس از ۲ سال دوری از مسابقات بود تا در شرایط بهتری آنها را برای بازی‌های پارالمپیک توکیو آماده کنیم.

به گزارش سورپرس، جبرئیل عبادی، مربی تیم ملی تیر و کمان معلولین در گفت و گویی خبری، در ارزیابی از وضعیت کمانداران پارالمپیکی اظهار کرد: آخرین اردوی کمانداران پارالمپیکی از ۱۷ مرداد با حضور ۶ ورزشکار در سایت تیروکمان در شرایط کاملا قرنطینه برگزار می‌شود و تا ۲۷ مرداد قبل از اعزام کمانداران به توکیو ادامه خواهد داشت.

وی از سینا منشازاده، رمضان بیابانی و فرزانه عسگری (کامپوند مردان و زنان)، محمدرضا زندی (w1) و غلامرضا رحیمی و زهرا نعمتی در بخش ریکرو به عنوان کمانداران اعزامی به توکیو نام برد و افزود: کمانداران اعزامی از نظر آمادگی بدنی و روحی و روانی در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و آماده شرکت در بازیهای پارالمپیک توکیو هستند.

عبادی هم‌چنین درباره علت عملکرد ضعیف کمانداران پارالمپیکی در مسابقات بین المللی چک، خاطرنشان کرد: کمانداران معلول در شرایطی در مسابقات بین‌المللی چک حضور پیدا کردند که به دلیل کرونا ۲ سال در هیچ تورنمنت برون مرزی شرکت نکرده بودند و ارزیابی دقیقی از وضعیت آنها نداشتیم، هر چند انتظار نتایج خیلی بهتری از کمانداران بودیم، به هر صورت تورنمنت چک فرصت خوبی برای ارزیابی و آماده سازی بهتر کمانداران قبل از حضور در بازیهای پارالمپیک بود.

مربی تیم ملی پاراتیر و کمان هم‌چنین درباره وضعیت زهرا نعمتی برای حضور در پارالمپیک گفت: وی در حال حاضر در شرایط آمادگی خوبی قرار دارد و یکی از کمانداران شناخته شده در دنیا است‌. امیدوارم در توکیو بتواند مدال طلای پارالمپیک ریو را دوباره تکرار کند.

عبادی در خصوص وضعیت تجهیزات کمانداران پارالمپیکی گفت: تمام تجهیزات کمانداران پارالمپیکی با حمایت کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون فراهم شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی در پایان پیرامون این پرسش که در کدام رشته امید به کسب مدال دارید، خاطرنشان کرد: در هر سه رشته ریکرو، کامپوند و w1 شرایط یکسانی داریم و تلاش بر این است در بخش انفرادی و میکس به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.