کد خبر : 67192
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۶
-

کلینیک درمان سرپایی بیماران کووید ۱۹ آغاز به کار کرد

کلینیک درمان سرپایی بیماران کووید ۱۹ آغاز به کار کرد
با حضور فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران و معاون درمان وزارت بهداشت، بخش های جدید بیماران کووید ۱۹ در بیمارستان شهدای تجریش، مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش سورپرس؛ در مراسمی که بعد از ظهر سه شنبه سی و یکم فروردین ۱۴۰۰ در بیمارستان شهدای تجریش برگزار شد، بخش‌های جدید مربوط به بیماران کووید ۱۹ در این بیمارستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

کلینیک درمان سرپایی بیماران مبتلا به کرونا، راه اندازی اولین دستگاه CBCT اسکن کشور، توسعه و بازسازی بخش‌های داخلی و ICU کرونا، رادیوآنکولوژی، اورولوژی، آزمایشگاه، آنژیوگرافی، پریناتولوژی، نورولوژی و scu؛ از جمله بخش‌های جدید بیمارستان شهدای تجریش است که با حضور علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران و قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، مورد بهره برداری قرار گرفت.

رضا جلیلی خشنود رئیس بیمارستان شهدای تجریش، در حاشیه این مراسم گفت: کلینیک درمان سرپایی بیماران کرونایی با ظرفیت ۴۰ تخت، سی تی اسکن (CBCT) سیار (پرتابل) و بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) جدید بیمارستان با ظرفیت ۲۱ تخت از مهم‌ترین این طرح‌ها است.

وی افزود: توسعه و بازسازی اساسی آزمایشگاه تشخیص طبی، توسعه و بازسازی کلینیک بخش رادیوانکولوژی، توسعه و بازسازی و تجهیز بخش اورولوژی با ظرفیت ۲۸ تخت، تأسیس و تجهیز بخش و دستگاه آنژیوگرافی، تأسیس و تجهیز بخش پریناتولوژی، توسعه و بازسازی بخش نورولوژی با ظرفیت ۳۳ تخت، توسعه و بازسازی بخش داخلی از دیگر طرح‌هایی بود که به بهره برداری رسید.

جلیلی خشنود اضافه کرد: تا دو ماه آینده سه طرح بزرگ بهداشتی و درمانی دیگر با اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان در بیمارستان شهدا تجریش به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/۲۸۰

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.