کد خبر : 60699
تاریخ انتشار : شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
-

کشف ۹۶۴ هزارعدد کالای بهداشتی و دستگیری ۲۴ محتکر

کشف ۹۶۴ هزارعدد کالای بهداشتی و دستگیری ۲۴ محتکر
جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف بیش از ۹۶۴ هزار عدد انواع ماسک و کالای بهداشتی به همراه ۴۶ هزار و ۸۵۷ لیتر انواع ضدعفونی کننده و مواد شوینده در کشور خبر داد.

به گزارش سورپرس؛ سردار سهراب بهرامی افزود: با توجه به تغییر رنگ وضعیت شیوع کرونا ویروس در برخی از استان ها و روند افزایشی شیوع بیماری تشدید اقدامات کنترلی و مقابله ای با احتکار اقلام بهداشتی در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: طی دو هفته گذشته کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با تشکیل تیم های مشترک از ۸۴۹ باب واحد صنفی و مراکز توزیع عمده اقلام بهداشتی بازدید و ۱۲ مرکز نگهداری و پخش اقلام بهداشتی متخلف را شناسایی کردند.

جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا اضافه کرد: کارآگاهان این پلیس پس از هماهنگی با مراجع قضائی در بازدید از مراکز متخلف مذکور، بیش از ۹۶۴ هزار انواع ماسک و کالای بهداشتی مقابله ای کرونا به همراه ۴۶ هزار و ۸۵۷ لیتر انواع ضد عفونی کننده و مواد شوینده کشف و ۲۴ محتکر را دستگیر کردند.

بهرامی اضافه کرد: پس از تشکیل پرونده برای طی مراحل قانونی متهمان دستگیر شده به مراجع قضائی و اقلام مکشوفه به مراکز ذیربط تحویل شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی در پایان ضمن اشاره به اینکه احتکار کالا یک امر ناپسند و غیر اخلاقی است و باعث ضربه زدن به نظام توزیع، عرضه و تقاضا و افزایش بی رویه قیمت کالا می شود از هموطنان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه جرایم اقتصادی به ویژه احتکار موضوع را از طریق سامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/۱۲۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.