کد خبر : 10465
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳
-

کشف پیکر مطهر چهار شهید در مهران

کشف پیکر مطهر چهار شهید در مهران

فرمانده سپاه ناحیه مهران گفت: پیکر مطهر چهار شهید دوران دفاع مقدس صبح امروز چهارشنبه نهم بهمن ماه در محل منطقه عملیاتی و یادمان قلاویزان مهران پیدا شد.

به گزارش سورپرس، سرهنگ فرهاد امینی روز چهارشنبه امروز و همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) پیکر این شهدا در نقطه ایثار مهران توسط گروه تخصصی تفحص شهرستان پیدا شد.

وی با بیان اینکه عملیات تجسس شهدا طی روزهای آینده در این منطقه کماکان ادامه دارد، افزود: ۲ تن از شهدا دارای پلاک و مشخصات و ۲ تن دیگر فاقد پلاک هستند.

امینی یادآور شد: با پایان یافتن تفحص، پیکر شهدا به محل تفحص مهران منتقل می شود و از طریق سامانه کشوری روند شناسایی این شهدا انجام می گیرد که تا چند روز طول خواهد کشید.

وی با بیان اینکه یافتن پیکر این شهدا در سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره هدیه ای ارزشمند و گرانمایه از جانب آن حضرت است، تاکید کرد: در منطقه قلاویزان مهران سال ۶۲ عملیات والفجر سه و در سال ۶۵ عملیات کربلای یک که منجر به آزاد سازی مهران شد، صورت گرفته است که به احتمال زیاد این شهدا متعلق به یکی از این ۲ عملیات باشد.

استان ایلام در زمان جنگ تحمیلی سه هزار شهید، ۱۱ هزار جانباز و بیش از ۳۰۰ آزاده دارد که نسبت به جمعیت در بین استان های کشور بیشترین ایثارگر را تقدیم انقلاب کرده است

انتهای پیام/٢٣۴

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.