کد خبر : 61878
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
-

کاهش ۵۰ درصدی تلفات سوانح رانندگی در منطقه ۲

کاهش ۵۰ درصدی تلفات سوانح رانندگی در منطقه ۲
سرپرست شهرداری منطقه 2گفت: با اجرای اقدامات ترافیکی و ایمن سازی معابر،تلفات حوادث رانندگی در شبکه بزرگراهی و معابر شهری منطقه درسال جاری نسبت به سال گذشته 50 درصد کاهش یافت.

به گزارش سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، حسن صفات با اشاره به رویکرد مدیریت شهری منطقه در کاهش حوادث رانندگی گفت: برهمین اساس با هماهنگی پلیس راهور، اقدامات ترافیکی موثری در سالجاری اجرا و کاهش ۵۰درصدی تلفات ناشی از حوادث رانندگی مهم ترین دستاورد این اقدامات است.

 

وی با اشاره به ایمن سازی شبکه معابرشهری و بزرگراهی گفت: توسعه استفاده از ابزارهای هوشمند، کنترل تخلفات رانندگی با دوربین‌های ثبت تخلفات و دوربین کنترل سرعت و همچنین نصب سرعتگاه از جمله مهمترین اقدامات ترافیکی است.

سرپرست شهرداری منطقه با اشاره به شناسایی نقاط حادثه خیز منطقه گفت: به منظور ارتقای ایمنی شبکه بزرگراهی عملیات اصلاح هندسی در بزرگراه های یادگار امام(ره)، شیخ فضل اله نوری،هاشمی رفسنجانی و شهید چمران اجرا شد.

صفات افزود: درتداوم روند این اقدامات طرح اصلاح هندسی در ۲۷ نقطه از معابر شهری تاکنون اجرا شد و مابقی نیز تا پایان سال تکمیل می شود.

 

انتهای پیام/۲۳۴

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.