کد خبر : 78666
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۴
-

صعود آبی‌ها به فینال جام حذفی؛

کامبک استقلال به لطف پنالتی/ دیدار مجیدی و نکونام در فینال جام حذفی

کامبک استقلال به لطف پنالتی/ دیدار مجیدی و نکونام در فینال جام حذفی
تیم فوتبال استقلال با پیروزی مقابل گل‌گهر سیرجان در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور به فینال این رقابت‌ها صعود کرد.

به گزارش سورپرس، از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه عصر امروز (چهارشنبه) در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، استقلال به مصاف گل‌گهر سیرجان رفت.

این دیدار در ورزشگاه آزادی و با قضاوت «سید وحید کاظمی» با کمک‌های محمد رضا ابو‍‌الفضلی ‌و حسن ظهیری برگزار شد.

آبی‌پوشان تهرانی پس از پیروزی مقابل رقیب سنتی در شهرآورد بزرگ پایتخت پا به این مسابقه گذاشتند و به دنبال این بودند با غلبه بر شاگردان امیر قلعه‌نویی به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کنند.

از طرف دیگر امیر قلعه‌نویی که در این فصل با گل گهر نتایج قابل قبولی گرفت، رویای بزرگی در سر داشت و می خواست در نخستین فصل حضورش روی نیمکت تیم سیرجانی،‌ آنها را به قهرمانی جام حذفی رسانده و کسب سهمیه آسیایی گل گهر را قطعی کند.

 

استقلال که در نیمه اول با یک گل شکست خورده بود در نیمه دوم بازی هجومی را در دستور کار قرار داد و دو بار از روی نقطه پنالتی توسط وریا غفوری به گل رسید تا در یک قدمی قهرمانی در این رقابت‌ها قرار گیرد.

در دقیقه ۴۸: خطای مشکوکی به سود گل‌گهر به دست آمد که ارسال سعید صادقی از جناح چپ با دفع بسیار بد سیدحسین حسینی همراه شد و امین پورعلی با یک ضربه بغل پا دروازه اسقلال را گشود.

قبل از شروع مسابقه، بازیکنان و اعضای دو تیم یاد و خاطره شادروان کاظم محمدی بازیکن اسبق تیم ملی فوتسال را گرامی داشتند.

پیش از آغاز بازی تمامی بازیکنان استقلال به سمت نیمکت سیرجانی‌ها رفته و از امیر قلعه‌نویی برای حضور در میدان رخصت گرفتند.

حدود ۳۰ نفر از هواداران استقلال، کنار سکوی بازیکنان ذخیره نشسته بودند و مشخص نبود از چه طریقی توانسته بودند به درون استادیوم راه پیدا کنند.

در دقیقه ۶ مسابقه فرهاد مجیدی به دلیل هم‌رنگ بودن لباسش با تیم گل ‌گهر از داور تذکر دریافت کرد و به وی کاور داده شده تا روی پیراهن خود بپوشد؛ سرمربی استقلال اعتراض خود را با پرت کردن کاور نشان داد و از صالح مصطفوی خواست به جای وی کنار خط برود.

شیخ دیاباته مهاجم استقلال در لیست ۲۰ نفره این تیم برای بازی امروز حضور ندارد. این بازیکن مدت‌هاست مورد غضب فرهاد مجیدی قرار گرفته است.

کامبک استقلال به لطف پنالتی؛ «فرهاد» ۴باره مچ «امیر» را خواباند

دراگان اسکوچیچ و وحید هاشمیان به همراه مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی با حضور در ورزشگاه آزادی دیدار استقلال و گل گهر سیرجان را از نزدیک تماشا کرد.

در دقایق ابتدایی مسابقه سرمربی گل‌گهر پس از اینکه سید وحید کاظمی به علیرضا علیزاده کارت زرد نشان داد اعتراضات شدیدی به داور مسابقه داشت و با شدت گرفتن اعتراض های قلعه‌نویی وی کنار زمین آمد و یک کارت زرد هم به قلعه‌نویی نشان داد.

در اواخر نیمه اول، فرهاد مجیدی به دلیل اعتراض بیش از حد به تصمیم داور برای گرفتن خطا به سود گل‌گهر با کارت زرد همراه شد. این تصمیم باعث شد تا نیمکت نشینان دو تیم برای لحظاتی وارد ماجرا شده و به جر و بحث بپردازند اما امیر قلعه‌نویی به آن‌ها نزدیک شد و از نفرات تیمش خواست دخالت نکرده و به سمت نیمکت خودشان برگردند. در ادامه داور به سعید الهویی مربی گل گهر نیز کارت زرد داد تا این غائله به پایان برسد.

در دقیقه ۷۰: شوت آرش رضاوند به دست یونس شاکری برخورد کرد که داور به سود استقلال پنالتی گرفت و وریا غفوری بر خلاف جهت حرکت مهرداد بشاگردی دروازه گل‌گهر را گشود تا بازی به تساوی کشیده شود.

در دقیقه ۷۹: بار دیگر سید وحید کاظمی خطای مدافعان گل‌گهر را روی سبحان خاقانی پنالتی گرفت تا وریا غفوری برای بار دوم دروازه بشاگردی را باز کند.

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، وریا غفوری، محمد نادری، مهدی مهدی‌پور(فرشید اسماعیلی)، مسعود ریگی، آرش رضاوند(سبحان خاقانی)، ارسلان مطهری و مهدی قایدی

 

ترکیب گل‌گهر سیرجان:

مهرداد بشاگردی، محمد آقاجانپور(بهنام برزای)، علیرضا علیزاده، علیرضا ابراهیمی، میلاد زکی‌پور، یونس شاکری، سعید صادقی(مرتضی تبریزی)، آرمین سهرابیان، علیرضا آرتا، احمدرضا زنده روح و امین پورعلی(گادوین منشا)

به گزارش سورپرس،  در دیگر مسابقه جام حذفی فولاد خوزستان دو بر صفر ملوان بندر انزلی را شکست داد تا دیدار فینال را با استقلال تهران برگزار کند.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.