کد خبر : 50549
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۹ - ۹:۳۱
-

چرا کسی به فکر سفره خالی مردم نیست؟

چرا کسی به فکر سفره خالی مردم نیست؟
بگو مگو‌های سیاسی فقط موجب اضطراب مردم و خوشحالی دشمنان می‌شود. چرا کسی به فکر سفره خالی مردم وبازنشستگان نیست؟
گروه اجتماعی سورپرس ـ مجید ابهری جامعه شناس و آسیب شناس اجتماعی نوشت: با رسیدن اخبار پی درپی در مورد استفاده برخی از کشورها از واکسن کرونا وانعکاس آن در رسانه ها، مردم در انتظار شنیدن خبری در مورد ورود این دارو به کشورمان هستند. کسانی که در این دوران عزیزی از دست داده و در عزای او نشسته‌اند افسوس می‌خورند که ایکاش این واکسن زودتر می‌رسید و الان ما داغدار نبودیم.
در این میان بعضی از مسئولین محترم وعده بهار آینده و یا دیرتر از آن را می‌دهند به هر حال آن هم غنیمت است اما برای بعضی از خانواده‌ها مصداق عینی نوش دارو بعد از مرگ سهراب است. اما آنچه مردم را بیشتر از کرونا آزرده می‌سازد کشمکش‌های بعضی از مسئولین با یکدیگر است.مردم به خوبی در حال محک زدن مدیران جامعه هستند و در زمان مناسب نظر خود را با رای خویش اعلام می‌کنند.
دلسوزان صادق و واقعی امروز سعی خود را بر کاهش دردهای مردم معطوف می‌کنند و تسویه حساب‌های سیاسی را به وقت مناسب خود موکول می‌کنند. نه ترامپ خبیث ونه بایدن موذی هیچ یک دلسوز ودوست واقعی ما نیستند و هرکدام به منافع حزب وکشور خود می‌اندیشند.به زودی خواهیم دید که بایدن نیز خلف وعده خواهد کرد و با اما واگرهایش سنگهای متعددی در راه ما خواهد انداخت. ساده اندیشی است که ما اینها را دوست ودلسوز خود دانسته به امید لطف آنها بنشینیم.
بگو مگو‌های سیاسی فقط موجب اضطراب مردم وخوشحالی دشمنان می‌گردد. چرا کسی به فکر سفره خالی مردم وبازنشستگان نیست؟ افزایش ساعتی قیمت‌ها جان مردم را به لب رسانده و مدیران ارشد گویی در فضای دیگری زیست می‌کنند. چرا وقتی گفته می‌شود دولت حاضر مردم را نومید کرده عده‌ای شمشیر از غلاف کشیده ودیگر هیچ منطقی را برنمی تابند.
دولت یازدهم علیرغم تجارب بیست ساله دیپلماتیک(بقول رئیس جمهور محترم)همه امیدها را معطوف به برجام کرده؟ و بقول بعضی‌ها همه تخم مرغ‌ها را درسبد اروپایی‌های بدعهد نهادند؟ ۷سال، ساعت شماری مردم به بهبود اوضاع اقتصادی منجر به انفجار قیمت‌ها شد این در حالی است که ایشان علیرغم پروتکل‌های بهداشتی باید به مجلس آمده و اجازه نمی‌دادند شک وشبهه‌ها تقویت گردد.
انتهای پیام/۱۲۳

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.