کد خبر : 30028
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
-

چادر زدن در پارکهای استان چهار محال و بختیار ممنوع شد

چادر زدن در پارکهای استان چهار محال و بختیار ممنوع شد
استاندار چهارمحال‌وبختیاری با تأکید بر اینکه برپایی چادر طبق مصوبات ستاد کرونا در پارک‌ها و مراکز تفریحی استان ممنوع است، بیان کرد: طبق گزارشات واصله در چند روز گذشته در پارک‌های استان توسط مسافران چادر نصب شده بود، بنابراین مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری شهرکرد به علت بی‌توجهی به مصوبات ستاد کرونا به تخلفات اداری معرفی می‌شود.

به گزارش سورپرس، اقبال عباسی، استاندار چهار محال و بختیاری ۳۱ تیرماه در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای چهارمحال‌وبختیاری با تأکید بر اینکه مصوبات این ستاد لازم‌الاجرا است، اظهار کرد: دستگاه‌های نظارتی باید با جدیت اجرای مصوبات را پیگیری کنند و مدیران متخلف را به تخلفات اداری معرفی کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برگزاری هرگونه تجمع، همایش، مراسم عروسی و ترحیم کماکان ممنوع است و باید از برپایی هرگونه نمایشگاه عرضه محصولات در استان جلوگیری شود.

وی در خصوص به تعویق انداختن برگزاری آزمون‌های نظام مهندسی و سایر آزمون‌های مشابه، گفت: به تعویق انداختن این آزمون‌ها می‌تواند تبعاتی را به همراه داشته باشد، می‌توان این آزمون‌ها را در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کرد.

عباسی در خصوص برگزاری نمازهای جمعه و جماعات، افزود: سیاست‌گذار در بحث کرونا دانشگاه علوم پزشکی است و همه باید تابع تصمیمات و مصوبات ستاد کرونا باشیم، نمازجمعه در مرکز استان می‌تواند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز برگزار شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه برپایی چادر طبق مصوبات ستاد کرونا در پارک‌ها و مراکز تفریحی استان ممنوع است، بیان کرد: طبق گزارشات واصله در چند روز گذشته در پارک‌های استان توسط مسافران چادر نصب شده بود، بنابراین مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری شهرکرد به علت بی‌توجهی به مصوبات ستاد کرونا به تخلفات اداری معرفی می‌شود.

وی از ایجاد محدودیت برای ورود مسافر از استان‌های مجاور به چهارمحال و بختیاری خبر داد و تأکید کرد: فرمانداران شهرستان‌های هم‌مرز با استان‌های مجاور از جمله خوزستان و اصفهان باید اقداماتی را متناسب با این موضوع انجام دهند.

عباسی در پایان یادآور شد: رسانه‌ها باید مدیران مرتبط با مصوبات ستاد کرونا را مورد نقد قرار دهند و علت بی‌توجهی به اجرای مصوبات را از آن‌ها مطالبه کنند و ما نیز موظف هستیم  با مدیران متخلف برخورد کنیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری از مردم درخواست کرد: همانطور که بسیاری از مراسمات دینی ما تعطیل شده است، مردم نیز با مسئولان در اجرای پروتکل‌ها همکاری لازم را داشته باشند و از برگزاری مراسمات ترحیم و عروسی خودداری کنند تا بتوانیم این ویروس را کنترل کنیم.

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.