کد خبر : 72434
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳
-

پیشنهاد یک ناشر به نامزدهای انتخاباتی

پیشنهاد یک ناشر به نامزدهای انتخاباتی
یک ناشر به کاندیداهای انتخابات شورای شهر و ریاست‌جمهوری پیشنهاد داد به جای استفاده از کاغذ در تبلیغات شهری، کاغذ مورد استفاده خود را برای انتشار کتاب در اختیار انتشاراتی‌ها قرار دهند.

به گزارش سورپرس، حجت‌الاسلام هادی شیرازی، مدیر انتشارات خط مقدم با اشاره به کمبود و گرانی کاغذ در بازار گفت: به دلیل کمبود و گرانی کاغذ نتوانسته‌ایم به نیاز بازار برای چاپ مجدد کتاب‌های‌مان پاسخ دهیم.

او در ادامه افزود: در این زمان از سال درخواست کتاب خوب رو به افزایش است ولی متاسفانه با توجه به بحران کمبود کاغذ، نتوانسته‌ایم به این نیاز اهل فرهنگ و عموم مردم به شایستگی پاسخ دهیم.

شیرازی همچنین اظهار کرد: بیش از ۱۰ عنوان کتاب جدید آماده انتشار داریم ولی از ابتدای امسال هیچ سهمیه کاغذی به انتشاراتی‌ها تعلق نگرفته و بازار کاغذ آزاد نیز دچار آشفتگی است و کاغذ آزاد به قیمت مناسب پیدا نمی‌شود.

او ادامه داد: همه این مشکلات باعث شده‌اند نه تنها نتوانیم کتاب‌های جدیدمان را به بازار عرضه کنیم که حتی درخواست تجدید چاپ کتاب‌های پرفروشی مانند «بیست و هفت روز و یک لبخند»، «ایرانی‌ها آمدند» و «ابوباران» نیز بی‌پاسخ مانده‌اند.

این ناشر در پایان گفت: برای پاسخ به نیاز اهل فرهنگ و هنر و مخاطبان ادبیات پایداری به کاندیداهای انتخابات شورای شهر و ریاست‌جمهوری پیشنهاد می‌دهیم به جای استفاده از کاغذ در تبلیغات شهری، کاغذ مورد استفاده خود را برای انتشار کتاب در اختیار انتشاراتی‌ها قرار دهند.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.