کد خبر : 132490
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
-

پیشنهاد تازه به سرمربی جنجالی؛ ساپینتو سرمربی آبی‌ها می‌ماند!

پیشنهاد تازه به سرمربی جنجالی؛ ساپینتو سرمربی آبی‌ها می‌ماند!
با نشستی که میان اعضای هیئت مدیره برگزار شد نگاه باشگاه استقلال در مورد کادر فنی تیم تغییر کرد.

به گزارش سورپرس؛ اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در نشستی که با هم داشتند، به طور دقیق تر کارنامه ریکاردو ساپینتو را مورد ارزیابی قرار دادند. اگر چه ریکاردو ساپینتو از سه گانه تنها سوپر جام را به دست آورد و لیگ برتر و جام حذفی را از دست داد اما وی در هر دو جام مدعی قهرمانی بود و از سویی در شرایطی دستش از رسیدن به جام کوتاه شد که هیچ نقشی در بستن تیم نداشت و نتوانست حتی در تعطیلات زمستانی هم بازیکن بگیرد. از سویی باشگاه نزدیک به ۶ ماه به تیم پول نداده بود و تغییر پی در پی مدیر و حذف از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا هم کار را برای ریکاردو ساپینتو سخت کرده بود تا جایی که روزبه چشمی بارها و بارها در مصاحبه‌هایش گفت؛ هر تیم دیگری جای ما بود ممکن بود هفتم یا هشتم شود.

با اعداد و ارقامی که مربیان ایرانی برای عقد قرارداد به باشگاه استقلال پیشنهاد می‌دهند، شاید باشگاه استقلال بار دیگر ریکاردو ساپینتو را به‌خدمت بگیرد. البته شرط باشگاه استقلال برای اجرای سال دوم قرارداد این است که قرارداد این مربی پرتغالی به همان اندازه که در قرارداد ابتدایی اشاره شده اضافه شود. قرارداد ریکاردو ساپینتو با استقلال ۶۰۰ هزار دلار بوده که با افزایش ۲۰ درصدی ۷۲۰ هزار دلار می‌شود.

با نظر باشگاه استقلال اگر این قرارداد تمدید شود، ریکاردو ساپینتو در فصل دوم حضور در استقلال می‌تواند مثرثمرتر باشد. البته رای کمیته انضباطی علیه ریکاردو ساپینتو می‌ماند که باشگاه استقلال امیدوار است، این رای در کمیته استیناف تقلیل پیدا کند و باید منتظر ماند و دید که آیا پیشنهاد باشگاه استقلال با نظر مثبت ریکاردو ساپینتو مواجه می‌شود یا نه. البته که باشگاه برنامه‌هایی برای تغییر در کادر فنی و مدیریتی برای حفظ حاشیه‌های ریکاردو ساپینتو خواهد داشت.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.