کد خبر : 63558
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۱
-

پیروزی شیرین آنتورپ در غیاب بیرانوند

پیروزی شیرین آنتورپ در غیاب بیرانوند
تيم آنتورپ در هفته سي و يکم ليگ برتر بلژيک در خانه تيم بروژ به برتري دو بر صفر رسيد.

به گزارش سورپرس؛ در این بازی سرمربی آنتورپ به دی وولف دروازه بان سوم تیمش میدان داد و نام علیرضا بیرانوند در لیست اصلی آنتورپ به چشم نمی خورد.

علیرضا آماده می شود که با حضور در اردوی تیم ملی دیدار در برابر سوریه را تجربه کند. مسابقه ای که ۱۰ فروردین در استادیوم آزادی تهران برگزار می شود.

این بازی جدال تیم های اول و دوم جدول بود.در حال حاضر بروژ با ۷۰ امتیاز صدرنشین است و آنتورپ هم با ۵۴ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. آنتورپ ۴ امتیاز از تیم سوم پیش است و فعلا خیالش از بابت تثبیت جایگاهش در رده دوم جدول رده بندی راحت است.

آنتورپ که در خانه تیم صدرنشین به میدان رفته بود در دقایق ۹ و ۴۳ از روی نقطه پنالتی به گل رسید و تلاش های تیم صدرنشین برای جبران گل های خورده در نیمه دوم جواب نداد.

البته تیم آنتورپ هم به خوبی از گل های زده در نیمه نخست در نیمه دوم محافظت کرد و در نهایت پیروزی اش را در برابر صدرنشین جشن گرفت.

به نظر می رسد اختلاف امتیازی که بروژ با آنتورپ ایجاد کرده موجب بی انگیزگی این تیم در هفته های پایانی شده است. البته سرمربی بروژ هم تلاش می کند در هفته های پایانی بیشتر به نفراتی بازی دهد که در هفته های گذشته کمتر در ترکیب تیم به میدان رفته است.

حالا شاهد هستیم در فوتبال حرفه ای هم تیم ها بعد از مسجل شدن قهرمانی انگیزه لازم برای برد در هفته های پایانی از دست می دهند.

انتهای پیام/ ۱۰۱

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.