کد خبر : 20790
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲
-

پیام تبریک وزیر علوم به مناسبت روز معلم

پیام تبریک وزیر علوم به مناسبت روز معلم
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نامه‌ای خطاب به روسای دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی، دوازدهم اردیبهشت، روز معلم و استاد را به تمامی استادان و اعضای هیئت علمی کشور تبریک گفت.

به گزارش سورپرس ، متن پیام دکترمنصور غلامی به شرح زیر است:

«سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری، اندیشمند و متفکر توانای کشورمان، به درستی روز معلم و استاد نام‌گذاری شده و فرصتی است تا ضمن ارج نهادن به مقام و جایگاه اندیشه و عالم صمیمانه‌ترین مراتب سپاسگزاری و قدردانی خود را از جامعه علمی کشور که عهده‌دار امر آموزش و پژوهش در مجامع علمی کشور هستند ابراز کنم.

ضمن عرض تبریک روز استاد به جناب‌عالی و یکایک اعضای محترم هیئت علمی که نقش بی‌بدیلی در ارتقای علم و توسعه کشور دارند، از همکاران گرامی دعوت می‌کنم با توجه به مسئولیت حرفه‌ای و اجتماعی خود در عرصه دانشگاه مشارکت فعالانه و روزافزونی در طرح ایده‌های نوآورانه و تولید محصولات دانش‌بنیان و فناوری‌های نو داشته و رافع مشکلات و پیشرفت کشور باشند.

پیام تبریک وزیر علوم به مناسبت روز معلم

امیدوارم جامعه علمی کشور همچنان‌که تا به حال در گذر از روزهای سخت به شایستگی نقش‌آفرینی کرده، در این برهه هم با اتکال به قدرت الهی و تلاش و سعی عالمانه و مجدانه خود افق‌های تازه‌ای را به روی میهن عزیزمان بگشاید و اعتمادساز و امیدآفرین باشد.

مجدداً همّت و حمیّت همه همکاران عزیز را ارج می‌نهم و از خداوند بزرگ سلامتی و دوام توفیق آنان را مسئلت دارم.»

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.