کد خبر : 8266
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴
-

پویش جدیدی به نام “حلقه ی وصل” در خرم دره کلید خورد

پویش جدیدی به نام “حلقه ی وصل” در خرم دره کلید خورد
رئیس بهزیستی خرم‌دره گفت: پویش حلقه وصل، پویشی برای تامین جهیزیه معلولان است.

به گزارش سورپرس، علی نجاتی، رییس بهزیستی خرم دره در گفت و گویی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف سازمان بهزیستی به‌عنوان متولی اصلی معلولان و محرومان جامعه برنامه‌ریزی لازم به منظور حمایت، هدایت و کمک به ازدواج، تامین جهیزیه جامعه هدف و مددجویان تحت پوشش این نهاد است.

وی با بیان این‌که پویش سراسری حلقه وصل جوانان باشیم در راستای تامین جهیزیه مددجویان تحت پوشش بهزیستی در شهرستان خرم‌دره در حال اجرا است، ادامه داد: کمک به تحکیم بنیاد خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از عدم ازدواج جوانان از اهداف اجرای پوشش سراسری حلقه وصل است.

این مسئول با تاکید بر این‌که در اجرای این پویش کمک‌ها به صورت نقدی و غیرنقدی است، عنوان کرد: کمک‌های غیرنقدی در این پویش شامل یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، فرش، بخاری، ظروف آشپزخانه و غیره است.

نجاتی با بیان این‌که ارائه رسید مشارکت به افراد نیکوکار از طریق بهزیستی است، بیان کرد: از نیکوکاران و خیرین دعوت می‌شود تا با پیوستن این پویش کمک‌های نقدی و غیرنقدی برخی از اقلام مربوط به جهیزیه افراد تحت پوشش را تامین کنند.

این مسئول با بیان این‌که این مهم نیازمند همدلی و مشارکت همه جانبه است، افزود: کمک به نیازمندان و محرومان و دستگیری از آنان از دستورات دین مبین اسلام و کلام بزرگان است و ما نیز در این راستا تلاش‌های گسترده‌ای داریم.

رئیس بهزیستی خرم‌دره تاکید کرد: اگر مشکلات توانبخشی، تهیه مسکن و اشتغال معلولان برطرف و یا به حداقل‌های موجود برسد، قطعا معلولان با آرامش خاطر بیشتری تن به ازدواج خواهند داد. البته مشکلات ازدواج معلولان تنها منحصر به وام و خانه نیست، آن‌ها دردهای بزرگ‌تری هم دارند که ریشه در نگرش عموم مردم دارد.

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.