کد خبر : 51897
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
-

تماشاگران بنفیکا متوجه شدند؛

طارمی شو اجرا نمی‌کند 

طارمی شو اجرا نمی‌کند 
یک هفته بعد از انتقاد تماشاگران بنفیکا از مهدی طارمی به این خاطر که مهاجم تیم ملی فوتبال ایران خوب پنالتی می گیرد 2 گل زد تا نشان دهد گلزنی در جریان بازی را بهتر از پنالتی گرفتن بلد است. 

به گزارش سورپرس، در پیروزی ۳-۲ پورتو در برابر گیمارش در هفته یازدهم لیگ پرتغال مهدی طارمی زننده ۲ گل از ۳ گل تیمش بود. پورتو با کسب این  ۳ امتیاز ارزشمند ۲۵ امتیاز شد و جایگاه خود را در رده سوم جدول تثبیت کرد. در جدول رده بندی  لیگ پرتغال اسپورتینگ ۲۹ و بنفیکا ۲۷ امتیازی هستند.

 

هفته گذشته و بعد از برتری دو بر صفر پورتو در برابر بنفیکا که به قهرمانی تیم پورتو در سوپر جام فوتبال پرتغال در سال ۲۰۲۰ منجر شد مهدی طارمی در دقیقه ۲۲ بازی برای پورتو پنالتی گرفت و همین پنالتی زمینه ساز پیروزی تیمش در این بازی بزرگ شد. بعد از این بازی تماشاگران بنفیکا خشم خود را نسبت به مهدی طارمی نشان دادند و معتقد بودند خطاهایی که روی او انجام می شود پنالتی نیست اما مهدی طارمی خود را به گونه ای نقش بر زمین می کند که داور مجاب می شود برای پورتو پنالتی بگیرد و پیش از این – این کار را در تیم ریوآوه انجام می داد. مهدی طارمی تا اکنون پنالتی های متعددی را برای هر دو تیم در بازی های مختلف گرفته است. این انتقاد در حالی مطرح شد که داور مسابقه پورتو – بنفیکا در بازی سوپرجام بعد از تماشای تصاویر آهسته خطا به روی مهدی طارمی در VAR رای به پنالتی به سود تیم پورتو داد.

 

 

چند روزی از این انتقاد نمی گذرد که مهدی طارمی دیشب در جریان بازی با گیمارش دو گل در جریان بازی برای پورتو به ثمر رساند تا نشان دهد فصل گذشته بی جهت آقای گل لیگ پرتغال نشده است. از همه مهمتر اینکه مهاجم توانمندی است و گرفتن پنالتی هم یکی از شگردهای بازی او است.

 

مهدی طارمی پاهای بلندی دارد و خیلی خوب خود را در زاویه دروازه حریف قرار می دهد وبه سرعت به سمت دروازه حریف حرکت می کند؛ با توجه به سرعت کوچکترین برخورد مدافع با او موجب سرنگونی اش می شود و داور هم نقطه پنالتی را نشان می دهد. بدون شک اگر خطاهایی که به روی مهدی طارمی صورت می گرفت پنالتی نبود و داوران لیگ پرتغال به این نتیجه می رسیدند که مهاجم تیم ملی فوتبال ایران شو اجرا می کند روند گرفتن پنالتی به سود تیم او را قطع می کردند. کما اینکه این اتفاق بارها وبارها در ایران رخ داده است. نمونه اش برای مهدی قایدی. در یک مسابقه از فصل گذشته داور از ابتدای بازی به او گفت بی جهت خود را در محوطه جریمه حریف به زمین نیانداز که پنالتی نمی گیرم؛ گرفتن پنالتی از حریف یکی از شگردهای بازی مهدی طارمی است. این را باید در توانمندی او تعریف کرد؛ اما همان طور که اشاره شد طارمی گل زدن را بهتر از پنالتی گرفتن بلد است.

 

انتهای پیام/۱۲۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.