کد خبر : 120084
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
-

پودرهایی که مرا در رسیدن به خوشبختی یاری کردند

پودرهایی که مرا در رسیدن به خوشبختی یاری کردند
به خاطر دارم که از کودکی مادرم برای میان وعده هایمان از خوارکی های سالم و خانگی مانند قاووت و بادام زمینی استفاده می کرد و این امر سبب تقویت هوش فراوانی در من شد و باعث شد تا در همین زمینه به کسب و کار بپردازم و موفق شوم.

به گزارش سورپرس، به خاطر دارم که از کودکی مادرم برای میان وعده هایمان از خوارکی های سالم و خانگی مانند قاووت و بادام زمینی استفاده می کرد و این امر سبب تقویت هوش فراوانی در من شد و باعث شد تا در همین زمینه به کسب و کار بپردازم و موفق شوم.

پودر سنجد

پودر سنجد برای درمان بیماریهای کبدی نیز موثر است کبد که عضو بسیار حساسی در بدن انسان می باشد در صورت برهم خوردن تعادل دمایی و شیمیایی بدن قابلیت تحمل فشارهای گوناگون را دارد و وظیفه این عضو برگرداندن تعادل عمومی بدن می باشد.

خوردن سنجد با خواص شگفت انگیز خود می تواند از ابتلا به بیماری سیروز کبدی جلوگیری نماید و عصاره این ترکیب شدت سیروز کبدی را تا حدود سی درصد کاهش می دهد و از این ماده گیاهی در طب سنتی استفاده های گوناگونی از این قبیل به عمل می آید. تقویت و سلامت سیستم گوارشی یکی دیگر از خواص شگفت انگیز این ماده می باشد و سنجد تلخ می تواند با خاصیت ضد التهابی که دارد برای درمان زخمهای معده بسیار مفید باشد و برای درمان مشکلات معده تجویز می گردد. سنجد ضد استرس می باشد و جلوی تشدید رادیکالهای آزاد را می گیرد و مانع از ایجاد تنش و استرس برای بدن می باشد عصاره سنجد جلوی رشد باکتری را می گیرد و سرعت رشد آنها را کاهش داده و متوقف می سازد.

پودر قاووت

ترکیبات و موادی که برای تهیه پودر قاووت مانند قاووت چهل گیاه عمده استفاده شده می تواند استخوان درد و کمر درد را کاهش دهد. تخمه آفتابگردان موجود در قاووت ها منبع غنی از ویتامین آ می باشد و می تواند در تقویت و سلامت بینایی موثر باشد همچنین به سبب قهوه ای که در تهیه آن ها استفاده شده است نیرو بخش و تقویت کننده سیستم ایمنی می باشد. یکی از بهترین خوراکی هایی که می تواند در تقویت قوای جنسی موثر باشد قاووت ها هستند.

ترکیبات و مواد موجود در قاووت ها در افزایش میل جنسی و همچنین جلوگیری از زود انزالی موثر است. خواص آنتی اکسیدانی موجود در قاووت ها موجب خنثی سازی رادیکال های آزاد می شود و از ایجاد سلول های سرطانی جلوگیری می کند. قاووت ها منبع غنی از آهن، کلسیم، فسفر و روی هستند و برای افرادی که از ناتوانی و ضعف برخوردار اند می تواند بهترین میان وعده باشد. بسیاری از خانوم ها و آقایان به سبب تغییر و تحولاتی که در زندگی آن ها ایجاد می شود دچار ریزش موی شدید می شوند آن ها می توانند با مصرف قاووت ها از شر ریزش مو خلاص شوند.

پودر بادام زمینی

البته تمام بادام زمینی های چینی و ایرانی با کیفیت ثابت تولید نمی شوند. از بادام زمینی های با کیفیت و درشت برای مصارف خشکبار و آجیل استفاده می شود؛ اما بادام زمینی های با درجه کیفی کمتر در صنعت روغن بادام زمینی، کره بادام زمینی، کیک و شیرینی پزی، خلال بادام زمینی و پودر بادام زمینی مصرف می شود.

برای تهیه بادام زمینی ایرانی با کیفیت و درجه های مختلف برای مصارف گوناگون، شرکت کشت و صنعت سعدی به دلیل محصولات متنوعی که دارد؛ گزینه مناسبی است. بادام زمینی وارداتی از جمله بادام زمینی چینی سهم بیشتری نسبت به بادام زمینی ایرانی در بازار داخلی دارد.

نوسانات ارزی ایران تاثیر مستقیمی بر قیمت بادام زمینی چینی در بازار تهران می گذارد؛ بنابراین تعیین قیمت ثابت برای بادام زمینی چینی کاری دشوار است؛ اما علاوه بر قیمت ارز نوع و درجه کیفیت بادام زمینی چینی نیز بر قیمت آن تاثیر می گذارد.

 

انتهای پیام/۱۱۱

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.