کد خبر : 60696
تاریخ انتشار : شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
-

خانواده اعضای تیم ما نگرانند

پزشک ذوب‌آهن: چه تضمینی وجود دارد پروتکل‌ها در اهواز رعایت شود

پزشک ذوب‌آهن: چه تضمینی وجود دارد پروتکل‌ها در اهواز رعایت شود
پزشک تیم ذوب‌آهن گفت: خانواده اعضای تیم ما نگرانی‌های زیادی بابت حضور تیم ذوب‌آهن در خوزستان دارند و این ایام را با استرس سپری میکنند.

به گزارش سورپرس به نقل از باشگاه ذوب‌آهن، دکتر شریفیان پور درباره تست کرونای اعضایم ذوب‌آهن گفت: روز گذشته کلیه بازیکنان مربیان و عوامل اجرایی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان مورد آزمایش تست کوید ۱۹ قرار گرفتند که خوشبختانه پاسخ کلیه تست‌ها منفی اعلام شد.

او اضافه کرد: در نیم فصل اول مسابقات و پس از سفر به آبادان در شرایط کرونایی تعدادی از بازیکنان ما به این ویروس مبتلا شدند که پس از بازگشت علیرغم رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی به صورت اپیدمی در تیم ما شیوع پیدا کرد تا جایی که در بازی با شهر خودرو کلاً ۱۳ بازیکن در اختیار داشتیم. نگرانی ما از این است که این اتفاق بازهم برای ما تکرار شود.

پزشک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در رابطه با سفر تیم به خوزستان گفت: کلیه پروتکل های بهداشتی را رعایت می‌کنیم اما چه تضمینی وجود دارد که افرادی که در این سفر با آن‌ها در تماس هستیم این پروتکل‌ها را رعایت کرده باشند. عوامل برگزاری مسابقه، عوامل ترانسفر افراد حاضر در فرودگاه، عواملی که در هتل ها حضور دارند در شرایطی که خوزستان در وضعیت قرمز قرار گرفته است با ما در تماس خواهند بود.

او اضافه کرد: علاوه بر بازیکنان، خانواده آن‌ها نیز نگرانی های زیادی بابت حضور تیم در خوزستان دارند و این ایام را با استرس سپری میکنند. مکاتبات خودرو با فدراسیون فوتبال انجام داده ایم امیدوار هستم که این بازی هم ختم به خیر شود.

انتهای پیام/۱۲۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.