کد خبر : 28503
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۱
-

درس انسانیت/

پزشک متعهدی که بخاطر بیمارش مرگ را خریدار شد!

پزشک متعهدی که بخاطر بیمارش مرگ را خریدار شد!
در حادثه کلینیک سینا اطهر به علت انفجار، برق و اکسیژن دستگاه بیهوشی قطع می‌شود ولی خانم دکتر سلطانی بیمار روی تخت اتاق عمل را رها نمی‌کند.

به گزارش سورپرس، چند روز پیش جسد خانم دکتر  سوسن سلطانی متخصص بیهوشی کلینیک سینا اطهر را در حالتی پیدا کردند که نیاز به اندکی تامل و دوباره نگری درباره‌ی  قشر محترم و متعهد جامعه پزشکی است.

داستان از این قرار است:

به علت انفجار برق و اکسیژن دستگاه بیهوشی قطع شده ولی خانم دکتر سلطانی بیمار روی تخت اتاق عمل را رها نمی کند و بلافاصله بدون لحظه ای تردید با آمبوبگ (دستگاه اکسیژن دهی دستی) مشغول اکسیژن رسانی به بیمار بیهوش می شود.

پیکر مطهر ایشان را در حالی که در یک دست آمبو بگ ذوب شده در اثر گرما و با دست دیگر فک بیمار را گرفته بود پیدا کردند.

این یعنی تعهد. یعنی انسانیت. یعنی خلیفه اللهی. یعنی درس به آنهائی که در هر شرایطی سعی می‌کنند در کمال سبوعیت و دنائت خون مردم را در کیسه کنند، تا متراژ خانه هایشان و موجودی بانکی خود و خانواده های کثیف‌شان را افزایش دهند. اگر این موجودات در اتاق عمل بودند قطعا دیگران را له می‌کردند تا خودشان بتوانند دو کام دیگر نفس بکشند و دو کام بیشتر به آلودگی هوا اضافه کنند.

این ها همان افرادی هستند که با بد نام کردن حرفه که نه، علم که نه، عشق پزشکی و پزشک سعی در منحرف کردن ذهن مردم از اعمال کثیف خود دارند تا مردم را سرگرم کنند و خودشان راحت تر به پر کردن انبان های بی بن خود برسند.

و نتیجه این می شود می‌شود که دکتری را در اتاق عمل با چوب و چماق می زنند. دیگری را در راهروی بیمارستان چاقو میزنند. یکی را در پله های بیمارستان کور می‌کنند و چندین حادثه تلخ دیگر. در حالی که هیچ کس با دلال و دلار فروش و بساز بفروش و محتکر و مختلس و مفسد و زالو زاده کاری ندارد.

اینجاست که باید به شرافت و انسانیت و تعهد این فرشته و دیگر همکاران فقیدش درود فرستاد و به فرزندان گرانقدرش پیام داد که ژن خوب در وجود شماست حافظش باشید چون این ملت به وجود پر برکت چون شمائی که میراث دار فرشته‌ای بزگ هستید تا همیشه نیاز دارد. روحش قرین رحمت واسعه الهی.

منبع: نظام پزشکی

انتهای پیام/۱۰۱

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.