کد خبر : 23977
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲
-

«پرگار»و یک چالش غیرکمدی دیگر/انتظار دیگران الزاماً مطلوب من نیست

«پرگار»و یک چالش غیرکمدی دیگر/انتظار دیگران الزاماً مطلوب من نیست
مرجانه گلچین از نقش متفاوت خود در سریال «پرگار» سخن گفت و اینکه این دومین نقش متفاوت او در فضای ملودرام پس از سریال «نفس گرم» محسوب می‌شود.

به گزارش سورپرس؛ مرجانه گلچین که در سال‌های اخیر بیشتر در سریال‌های طنز حضور داشته است این شب‌ها در مجموعه ملودرام «پرگار» به ایفای نقش می‌پردازد و درباره حضورش در این سریال  بیان کرد: من با نام «آسمان هوای باران دارد» با پروژه قرارداد بستم، ولی در نهایت این سریال با نام «پرگار» روی آنتن رفت.

وی ادامه داد: این سریال یک درام اجتماعی با موضوع خانواده و بخصوص جوانان است و مسایل و مشکلاتشان و نحوه برخورد خانواده‌ها و چگونگی کنار آمدن آن‌ها با این مشکلات از محورهای سریال «پرگار» است.

بازگشت برای ترمیم گذشته

این بازیگر درباره کاراکترش در سریال گفت: من نقش مادری را بازی می‌کنم که در گذشته زندگی مشترکی داشته اما اتفاقاتی در مسیر زندگی او رخ می‌دهد که موجب می‌شود که او زندگی را رها کرده و به خارج از کشور برود. همان طوری که در اولین قسمت دیده شد حالا او بازگشته تا گذشته خودش را ترمیم کند. طبیعتاً این بار در مسیر بازگشت اتفاقاتی رخ می‌دهد که خط سیر داستان «پرگار» را تشکیل می‌دهد.

بازیگر سریال «آرماندو» اظهار کرد: در قسمت اول سریال «پرگار» بیشتر به معرفی افراد پرداخته شد بنابراین ترجیح می‌دهم درباره آن قضاوت و اظهارنظر نکنم ولی هر چه جلوتر می‌رود قصه برای مخاطب شفاف‌تر خواهد شد.

دومین نقش متفاوت پس از «نفس گرم»

گلچین که پس از یکسال از آخرین حضورش در قاب تلویزیون، با سریال «پرگار» به عنوان نقش اول به شبکه یک آمده است، گفت: بعد از سریال «نفس گرم» تقریباً این دومین نقش متفاوت من در تلویزیون است اما اینکه یک بازیگر در کارنامه هنری خود در ژانرهای متعدد ایفای نقش کند، مطلوب هر بازیگری است. به واقع دوست دارم در هر ژانری بخصوص درام بازی کنم اما اینکه ذائقه مردم یا خواست تهیه‌کنندگان از من این است که در ژانر کمدی بیشتر دیده بشوم دلیل بر این نیست که این اتفاق مطلوب من هم هست.

وی اضافه کرد: من دنبال این هستم که نقش‌های متنوعی را تجربه کنم اما فیلمنامه‌هایی که به دستم می‌رسد اصولاً خیلی نتوانسته نظرم را جلب کند.

بازیگر سریال «شب عید» تصریح کرد: قصه مجموعه «پرگار» تمام آن چیزی‌هایی که می‌توانست برای من ملاک تنوع در نقش باشد را داشت؛ در این سریال هم با شکل و شمایل جدید حتی متفاوت‌تر از «نفس گرم» ظاهر شدم و این یکی از دلایلی بود که من بازی در سریال «پرگار» را پذیرفتم.

«پرگار» نگاه جدیدی به معضلات جوانان دارد

گلچین در ادامه اظهار کرد: چند نکته در انتخاب کارهایم حائز اهمیت است، اول از همه متن فیلمنامه است که آیا حرف جدید یا نگاه نو به موضوعات دارد؟ که در سریال «پرگار» این اتفاق افتاده است چرا که داستان نگاهی جدیدی به جوانان دارد. مساله دوم کارگردانی سریال است که در این مجموعه شهرام شاه‌حسینی با کارنامه کاری موفق سریال را هدایت می‌کرد و در نهایت ترکیب عوامل بود که در سریال «پرگار» اکثراً بازیگران قدیمی و نام آشنا حضور دارند. بنابراین تمام این پارامترها باعث که من از پذیرش این شخصیت در سریال استقبال کنم.

گلچین در پایان یادآور شد: پس از «پرگار» در سریال طنز «موچین» در شبکه نمایش خانگی مقابل دوربین رفتم که به زودی به بازار نمایش عرضه خواهد شد.

ملودرام «پرگار» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که قصه سه خانواده را به طور موازی روایت می‌کند که مقطعی از روزگار، سرگذشت آن‌ها با هم گره خورده است و خواسته یا ناخواسته در زندگی امروز آن‌ها کنش‌هایی را ایجاد می‌کند. این مجموعه نمایشی هر شب ساعت ۲۲:۱۵ پخش می‌شود و پنجشنبه‌ها نیز خلاصه هفتگی این سریال روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/ ۱۵۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.