کد خبر : 61036
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۸
-

پرسپولیس و دنباله سریال گلزنی سید جلال در نیم فصل دوم

پرسپولیس و دنباله سریال گلزنی سید جلال در نیم فصل دوم
تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد با گلزنی کاپیتان خود مقابل سایپا به برتری برسد و نیم فصل نخست را نیز با پیروزی آغاز کند.

به گزارش سورپرس؛ در ادامه دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۷:۲۵ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به قضاوت محمدرضا مهدوی به مصاف سایپا رفت که این دیدار درنهایت با برتری یک بر صفر سرخپوشان خاتمه یافت.

پرسپولیسی‌ها که نیم فصل نخست را با صدرنشینی به پایان رسانده بودند،  در حالی برای حفظ جایگاه خود تلاش می‌کردند که نتوانسته بودند برای نیم فصل دوم از تنها خرید زمستانی خود یعنی مهدی ترابی به خاطر بسته بودن پنجره نقل و انتقالات استفاده کنند. این در حالی بود که روح الله سیف اللهی تنها خرید زمستانی خودروسازان در فهرست این تیم حضور داشت.

در دقیقه ۴ بازی روی خروج حامد لک از دروازه، سایپا صاحب موقعیت شد اما ضربه مجید علیاری راهی به دروازه خالی پرسپولیس نداشت.

در دقیقه ۶ پرسپولیس موفق شد گل اول این بازی را به ثمر برساند. سید جلال حسینی مدافع پیش تاخته سرخپوشان در شلوغی محوطه جریمه روی پاس سیامک نعمتی توانست از زاویه بسته دروازه تیم سابق خود یعنی سایپا را باز کند.

این چهارمین گل حسینی در لیگ امسال برای پرسپولیس بود که ۳ گل از این چهار گل سه امتیازی بود.

 

در دقیقه ۷ سایپا می توانست خیلی زود بازی را به تساوی بکشاند که ضربه رضا جعفری را حسین کنعانی زادگان از روی خط به بیرون کشید و اجازه گلزنی به سایپایی ها را نداد.

در دقیقه ۱۵ پرسپولیس می‌توانست باز هم به گل برسد اما سانتر تند و تیز آقایی از همه حاضران در محوطه جریمه رد شد و راهی به دروازه سایپا نداشت.

در دقیقه ۲۱ روی یک حرکت ترکیبی از جناحین پرسپولیس شانس باز کردن دروازه حریف را داشت اما ضربه عالیشاه توسط اکبر منادی مهار شد.

در دقیقه ۳۴ باز هم پرسپولیس می توانست روی حرکت ترکیبی و سانتر آقایی به گل برسد اما باز هم عایشاه نتوانست به توپ ضربه بزند.

در دقیقه ۴۰ بار دیگر پرسپولیس روی سانتر زیبای  سعید آقایی صاحب موقعیت شد اما ضربه سر زیبای وحید امیری با واکنش عالی منادی دروازه بان سایپا همراه بود.

در نهایت نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر سرخپوشان تهرانی به پایان رسید.

بلافاصله پس از آغاز نیمه نخست سایپا شانس جبران نتیجه را داشت. سایپایی‌ها ارسال تند و تیزی را انجام دادند که توپ پس از برخورد با حامد لک به تیر دروازه خورد و در ادامه هم ضربه سر رضا جعفری از کنار دروازه به بیرون رفت.

سایپا برای جبران نتیجه چشم به ارسال‌های بلند داشت اما هیچ کدام از آنها راهی به دروازه پرسپولیس نداشت. در قایق پایانی باز هم پرسپولیس صاحب چند موقعیت خوب شد که مهاجمان یکی پس از دیگری آنها را از دست دادند.

در دقیقه ۸۰ مهدی مهدی‌خانی شانس خوبی برای بالا بردن اختلاف داشت اما شوت او در موقعیتی عالی از کنار دروازه به بیرون رفت.

چند دقیقه بعد باز هم پرسپولیس شانس باز کردن دروازه سایپا را داشت اما مهدی عبدی نتوانست ضربه خوبی به توپ بزند و در ادامه نیز شوت مهدی خانی راهی به دروازه خودرو سازان نداشت.

در دقیقه ۸۶ باز هم پرسپولیس موقعیت خوبی برای گلزنی داشت که ابتدا اکبرمنادی دروازه بان سایپا ضربه پهلوان را در موقعیت تک به تک مهار کرد و در ادامه شوت مهدی عبدی را راهی کرنر کرد تا مانع فروپاشی دروازه تیمش برای بار دوم شود.

یک دقیقه بعد اما حامد لک نقش ناجی را برای دروازه پرسپولیس ایفا کرد.

این مسابقه در نهایت با برتری یک بر صفر سرخپوشان خاتمه یافت.

با این نتیجه پرسپولیس ۳۳ امتیازی شد و به صدرنشینی خود در جدول رده‌بندی لیگ برتر ادامه داد. سایپا نیز با ۱۷ امتیاز در رده سیزدهم جدول باقی ماند.

در این مسابقه امید عالیشاه، مهدی شیری و سعید آقایی از پرسپولیس و مهیار جباری از سایپا از داور کارت زرد دریافت کردند.

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.