کد خبر : 4411
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵
-

گابریل کالدرون:

پرسپولیس شایسته پیروزی بود/ من تشخیص می‌دهم چه کسی بازی کند

پرسپولیس شایسته پیروزی بود/ من تشخیص می‌دهم چه کسی بازی کند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با اشاره به اینکه تیم ما خوب بازی می‌کند و همین روند را ادامه خواهیم داد، گفت: مقابل تیم پارس جنوبی جم مستحق پیروزی بودیم.

به گزارش سورپرس؛ گابریل کالدرون عصر پنجشنبه در پایان مسابقه تیم‌های پارس جنوبی جم و پرسپولیس تهران اظهار داشت: واقعاً خوشحالیم و به هواداران تبریک می‌گوییم. با وجود  سختی‌هایی که داشتیم، به پیروزی رسیدیم.

وی با اشاره به گل‌های دقیقه آخر پرسپولیس در این مسابقه اضافه کرد: موفق شدیم در دقایق آخر به گل برسیم و شایسته هر سه امتیاز بودیم و به حق خودمان در این مسابقه رسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران ادامه داد: فوتبال هجومی که ما بازی کردیم توانستیم موقعیت‌هایی را ایجاد کنیم و به پیروزی رسیدیم. کار تیمی خوبی داشتیم و اگر تیم خوب نباشد ترابی هم به تنهایی نمی‌تواند گل بزند.

وی خاطرنشان کرد: من به مسائل فردی توجه نمی‌کنم و مربی یک تیم هستم و وظیفه داریم خوب بازی کنیم و ببریم و برای من از همه مهم‌تر تیم است. من تشخیص می‌دهم که چه کسی بازی کند.

کالدرون افزود: فعلاً به بازی بعدی خودمان فکر می‌کنیم و به بازیکن جدید برای تیم فکر نمی‌کنیم.

وی در مورد انتقاد یک خبرنگار از شیوه بازی پرسپولیس بیان کرد: اگر بد بازی می‌کنیم چرا نسبت به سال‌های قبل بهتر نتیجه می‌گیریم. شرایط خوبی داریم و همین مسیر را ادامه خواهیم داد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران تصریح کرد: وقتی تیمی سه سال قهرمان شده و یک مربی جدید می‌آید، مربی جدید نیاز به زمان دارد. در این مدت کوتاه نتایج خوبی را گرفته‌ایم.

انتهای پیام/۱۵۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.