کد خبر : 39209
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ - ۹:۳۳
-

پرسپولیس جام را به تهران می‌آورد/ آل‌کثیر بازیکن مهمی می‌شود

پرسپولیس جام را به تهران می‌آورد/ آل‌کثیر بازیکن مهمی می‌شود
سرمربی پیشین پرسپولیس گفت: فکر می کنم اعتماد به نفس بازیکنان پرسپولیس در سطح مطلوبی قرار دارد و می تواند هواداران این تیم را برای رسیدن به جام امیدوار کند.

به گزارش سورپرس؛ حمید درخشان در خصوص پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل السد قطر گفت: فکر می‌کنم تنها تاکتیکی که امکان صعود پرسپولیس از این مرحله را می‌داد در زمین مسابقه از شاگردان آقای یحیی گل محمدی دیدیم. هوش بالای بازیکنان پرسپولیس و تلاش خستگی ناپذیر آنها تا پایان بازی کمک کرد تا این تیم به پیروزی برسد.

سرمربی پیشین پرسپولیس درباره تاکتیک این تیم افزود: برنامه ریزی پرسپولیس نشان از آنالیز دقیق حریف می‌داد. این تیم انگیزه زیادی برای بردن داشت و به خواسته خودش هم رسید. من فکر می‌کنم مدافعان پرسپولیس نقش بسیار پررنگی در این پیروزی داشتند. آنها منطقی توپ گیری می‌کردند و درصد پاس‌های اشتباه کمی هم داشتند.

پیشکسوت سرخپوشان درباره تعویض‌های یحیی گل محمدی قبل از گلزنی عیسی آل کثیر که در دقیقه ۸۸ بازی توانست دروازه السد را باز کند نیز اظهارنظر کرد و گفت: هوشمندانه‌ترین تعویض‌ها را گل محمدی با ریسک نسبتاً بالایی انجام داد. آنها به موقع اضافه شدند و انرژی خوبی برای فشار روی دروازه السد ایجاد کردند. آل کثیر هم انگیزه خودش را در هر بازی نشان می‌دهد که اگر قدر خودش را بداند خیلی زود به یکی از مهم‌ترین بازیکنان پرسپولیس تبدیل می‌شود.

وی درباره قرعه پرسپولیس در یک چهارم نهایی با پاختاکور ازبکستان تصریح کرد: بهترین قرعه ممکن برای پرسپولیس رقم خورد. توان فنی این تیم برای بردن نماینده ازبک ها وجود دارد و من فکر می‌کنم اگر حاشیه‌ای به وجود نیاید شاهد موفقیت پرسپولیس خواهیم بود.

درخشان درباره شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم اعتماد به نفس بازیکنان پرسپولیس در سطح مطلوبی قرار دارد و می‌تواند هواداران این تیم را برای رسیدن به جام امیدوار کند. به نظرم پرسپولیس از غرب آسیا به فینال خواهد رسید و امسال جام را با خود به تهران می‌آورد.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.