کد خبر : 98956
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
-

پرداخت یک میلیاردی ساخت مسکن مددجویان بهزیستی

پرداخت یک میلیاردی ساخت مسکن مددجویان بهزیستی
رئیس بهزیستی لنگرود، خدمات بهزیستی به جامعه هدف را شامل پرداخت مستمری، خدمات درمان و کمک برای ساخت و ودیعه مسکن دانست و افزود: در حوزه ساخت مسکن از ابتدای سال تاکنون یک میلیارد تومان بلاعوض به مددجویان تحت پوشش بهزیستی تخصیص دادیم.

به گزارش سورپرس، مهری طاهری، رئیس اداره بهزیستی لنگرود در گفت وگویی خبری، با بیان اینکه ۴۵۰۰ خانوار شهرستان لنگرود تحت پوشش بهزیستی هستند، اظهار کرد: از این تعداد ۱۵۰۰ خانوار مددجو در حوزه امور اجتماعی و مابقی در حوزه توانبخشی و معلولان مورد حمایت قرار می گیرند.

وی خدمات بهزیستی به جامعه هدف را شامل پرداخت مستمری، خدمات درمان و کمک برای ساخت و ودیعه مسکن دانست و افزود: در حوزه ساخت مسکن از ابتدای سال تاکنون یک میلیارد تومان بلاعوض به مددجویان تحت پوشش بهزیستی تخصیص دادیم.

رئیس اداره بهزیستی لنگرود، از پرداخت ۴۵۰ میلیون تسهیلات و بلاعوض در حوزه ودیعه مسکن خبر داد و خاطرنشان کرد: سقف ودیعه مسکن ۵۰ میلیون تومان می باشد و لذا تاکنون به ۹ خانوار تسهیلات پرداخت کردیم.

طاهری، حدود ۱۰۰۰ خانوار جامعه هدف شهرستان را در انتظار دریافت ودیعه مسکن دانست و گفت: امیدواریم با رایزنی های صورت گرفته با مدیریت استان، این تعداد خانوار تا پایان سال تحت پوشش قرار گیرند.

وی همچنین از تخصیص اعتبار چهار میلیارد تومان در حوزه تسهیلات اشتغالزایی خبر داد و بیان کرد: افراد متقاضی به بانک معرفی شدند و این اعتبار تا پایان سال جذب خواهد شد.

رئیس بهزیستی لنگرود، با اشاره به توزیع سبد کالا بین خانوارهای تحت پوشش ویژه ایام عید نوروز، یادآور شد: عیدی خانوارها همراه با مستمری اسفند به حساب واریز می شود.

 

انتهای پیام/۱۱۱

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.