کد خبر : 83557
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
-

پخش ویژه‌های دفاع مقدس از رادیو نمایش

پخش ویژه‌های دفاع مقدس از رادیو نمایش
ویژه برنامه ها و نمایش های رادیویی هفته دفاع مقدس از آنتن شبکه رادیویی نمایش پخش می‌شوند.

به گروه سورپرس به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، از روز چهارشنبه سی و یکم شهریور ماه، ساعت ۹ صبح ویژه برنامه «پلاک» به روی آنتن رادیو نمایش می رود،این برنامه به نویسندگی سهیلا خدادادی،تهیه کنندگی محسن جواهری و گویندگی نگین خواجه نصیر به روایت ایثار و فداکاری جوانان این مرزوبوم می پردازد.
برنامه رادیویی«جعبه موسیقی» نیز به همین مناسبت روزهای چهارشنبه ۳۱ شهریور ماه،شنبه سوم و یک شنبه چهارم مهرماه ، موسیقی سه فیلم «جایی برای زندگی»،«به نام پدر»و«سفر به چزابه» را مورد تحلیل و بررسی قرار می دهد.این برنامه به تهیه کنندگی انسیه سمیع پور، نویسندگی صبا رادمان و گویندگی شهین نجف زاده ساعت ۱۳:۳۰ از رادیو نمایش پخش می شود.

بر اساس این گزارش،همچنین نمایش رادیویی «کانال کمیل» در دو قسمت ، روزهای پنج شنبه و جمعه اول و دوم مهرماه ساعت ۳:۳۰ بامداد و ۱۴:۳۰ از رادیو نمایش پخش می شود.

این نمایش رادیویی بر اساس اثری با همین نام به نویسندگی سید حسین فدایی حسین توسط ایوب آقاخانی تنظیم رادیویی و کارگردانی شده است و داستان آن درباره مهندسی است که در یک کانال به نام کمیل به دنبال تفحص شهدا است.در این نمایش رادیویی نورالدین جوادیان،محمد رضاعلی،کرامت رودساز،محمد آقامحمدی،احمد هاشمی به ایفای نقش می پردازند وژاله محمد علی تهیه کنندگی ،نرگس موسی پور افکتوری و محمدرضا محتشمی صدابرداری آن را بر عهده دارند.

گفتنی است؛ ویژه برنامه «روایت یک حماسه» به مناسبت هفته دفاع مقدس، به مدت یک هفته از روز چهارشنبه سی و یکم شهریور ماه، ساعت ۲۰:۰۰ به روی آنتن رادیو نمایش می رود.در این برنامه با مصاحبه هایی کوتاه با فرماندهان دفاع مقدس ، روایت هایی شیرین از زبان این فرماندهان برای نسل جدید بازگو می شود.لیلا علاقه مند نویسنده و گزارشگر و انسیه شمس اللهی تهیه کننده این برنامه رادیویی هستند.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.