کد خبر : 32854
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۸:۴۹
-

ویلموتس تهاجمی جیبمان را زد

ویلموتس تهاجمی جیبمان را زد
مارک ویلموتس به سرعت برق و باد جیب‌مان را زده و در هجومی‌ترین حالت ممکن ۱۷۹ میلیارد تومان دیگر (به جز آن ۶۰ میلیارد قبلی) پول می‌خواهد و مطمئن باشید که تا یوروی آخر را هم از حلقوم‌مان بیرون می‌کشد.

به گزارش سورپرس، فاجعه ویلموتس خیلی‌ها را به یاد بغض‌های جواد خیابانی در مورد قرارداد کی‌روش انداخت و البته یاد کارشناس‌ نما‌هایی که از لج کی‌روش قربان صدقه مربی‌ای می‌رفتند که یک اپسیلون هم روی او شناخت نداشتند.

حالا با هنرنمایی فدراسیون ۵ ستاره (!) معلوم شده جناب ویلموتس که کارشناس‌نما‌ها او را مربی هجومی می‌دانستند چه دزد بزرگی است و برای کاری که نکرده و سال‌هایی که اینجا نبوده چه پول درشتی از ما می‌خواهد. البته در دزد شدن او خود ما هم کاملاً مقصریم، ولی اینجا روی سخن نه با فدراسیون فخیمه جناب تاج (که می‌گفت قرارداد فوق‌العاده‌ای بسته‌ایم) بلکه با آن کارشناسانی است که این روز‌ها روزه سکوت گرفته و با عرض معذرت لال شده‌اند!

وقتی تیم ملی در یک بازی دوستانه به ضعیف‌ترین سوریه تاریخ ۵ گل زد، کارشناس‌نما‌هایی که ۸ سال زمان کی‌روش در پستوی خانه پنهان شده بودند ناگهان سر از لانه‌های‌شان درآورده و با آب و تاب فراوان از روش هجومی ویلموتس گفتند که با کی‌روش تسویه حساب کرده باشند. این حضرات چنان کینه‌ای داشتند که برد مقابل سوریه آن هم در یک بازی دوستانه را در بوق و کرنا کرده و طوری کارشناسی می‌کردند که انگار تیم ملی مقابل پرتغال و اسپانیا و مراکش گلباران شده و حالا ۵ گل به تیم ملی آلمان زده است!

نیت‌ها البته طبق معمول خیر نبود. کارشناسانی که نتایج امثال کی‌روش و برانکو دکان‌شان را تعطیل کرده بود، می‌خواستند آن‌ها را بزنند و ویلموتسِ هجومی (!) این وسط بهانه بود، اما حالا همان مربی هجومی به سرعت برق و باد جیب‌مان را زده و در هجومی‌ترین حالت ممکن ۱۷۹ میلیارد تومان دیگر (به جز آن ۶۰ میلیارد قبلی) پول می‌خواهد و مطمئن باشید که تا یوروی آخر را هم از حلقوم‌مان بیرون می‌کشد. (آخرین قرارداد کی‌روش در سال هشتم ۱/۴ میلیون یورو بود و یورو در آن زمان زیر ۱۰ هزار تومان) مسلماً شعار کارشناس‌نما‌ها این است؛ دیگی که برای من نجوشد همان بهتر که سر سگ در آن بجوشد.

با این فلسفه فکری ویملوتس خیلی خوب و هجومی بود و برای‌مان درخت هم می‌کاشت تا شوی تبلیغاتی آقایان تکمیل شود. آقایانی که در رسانه‌ها هم آدم داشتند و به وقتش از کارشناس‌نما‌ها بهترین و بیشترین بهره را می‌بردند تا گند‌کاری گل‌درشت خود را موجه جلوه بدهند و قراردادی ببندند که تاریخ در مورد آن «برره‌ها» خواهد ساخت.

منبع: خبر ورزشی

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.