کد خبر : 71646
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
-

وزیر کشور تاجیکستان وارد تهران شد

وزیر کشور تاجیکستان وارد تهران شد
رمضان رحیم زاده وزیر کشور تاجیکستان با هدف گفتگو و رایزنی در خصوص مسائل دو جانبه ایران و تاجیکستان وارد تهران شد.

به گزارش سورپرس، رمضان رحیم‌زاده وزیر کشور تاجیکستان بامداد امروز با استقبال بابک دین‌پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور وارد تهران شد.

در این سفر کاری که به مدت سه روز به طول خواهد انجامید، رحیم‌زاده با رحمانی فضلی وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران درخصوص همکاری‌های دوجانبه در زمینه امنیت، مبارزه با تروریسم و افراط‌گرایی، امضای صورت‌جلسه همکاری درخصوص موضوعات امنیتی و سیاسی کشور، وارد گفتگو خواهند شد. دیدار با سردار حسین اشتری از دیگر محور‌های مهم سفر وزیر کشور تاجیکستان به تهران است و قرار است در مراسم صبحگاهی یگان ویژه ناجا حضور یابد.

بازدید از مراکز تاریخی، فرهنگی و گردشگری شهر شیراز از دیگر برنامه‌های مهم وزیر کشور تاجیکستان در سفر سه روزه اش به ایران است. پیشتر عیدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران در اسفند ماه سال گذشته طی سفر به دوشنبه پایتخت تاجیکستان با آقای رمضان رحیم‌زاده وزیر کشور تاجیکستان درخصوص مسائل منطقه خاورمیانه، افراطی گری، تروریسم، قاچاق انسان، قاچاق مواد مخدر و ناامنی بحث و گفتگو کرده بود و از این جهت سفر اقای رمضان رحیم‌زاده به ایران با هدف تحکیم بیشتر روابط دو جانبه کشور صورت می‌گیرد.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.