کد خبر : 46781
تاریخ انتشار : شنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ - ۹:۲۷
-

در بخشنامه‌ای به روسای دانشگاه‌ها؛

وزیر علوم وضعیت تعطیلی دانشگاه‌ها را در هفته پیش رو ابلاغ کرد

وزیر علوم وضعیت تعطیلی دانشگاه‌ها را در هفته پیش رو ابلاغ کرد
وزیر علوم در بخشنامه ای وضعیت تعطیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی و پژوهشی را در هفته پیش رو به روسای دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ابلاغ کرد.

به گزارش سورپرس؛ منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری عصر جمعه با ابلاغ بخشنامه‌ای به روسای دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور، شرایط و الزام‌های تعطیلی مجموعه‌های وابسته به وزارت علوم در هفته پیش رو را اعلام کرد. در این بخشنامه آمده است:

پیرو ابلاغیه‌های قبلی در خصوص کاهش حضور اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی در شرایط ناشی از همه‌گیری بیماری کووید ۱۹، با توجه به دستور ریاست محترم جمهوری اسلامی و به منظور کاهش حداکثری زنجیره انتقال بیماری در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی، ضروری است در بازه زمانی ۸ آذر ۹۹ الی ۱۴ آذر ۹۹، کلیه موسسات ضمن تعطیل فعالیت‌های جاری، توجه به برگزاری کلاس‌ها به صورت الکترونیکی با کمترین تعداد همکار و تداوم پروژه‌های ضروری تحصیلات تکمیلی به تشخیص رئیس موسسه و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را ادامه دهند، به نحوی که در ایام یاد شده کارهای محوله به صورت دورکاری انجام و خللی در کارهای ضروری ایجاد نشود.

در خصوص همکاران ستاد وزارت عتف نیز حضور مدیران با تشخیص معاونان و روسای مراکز و حضور کارکنان با تشخیص مدیران واحدهای مربوطه انجام می‌شود.

سایر کارکنان به صورت دورکاری فعالیت‌های خود را انجام خواهند داد.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.