کد خبر : 87432
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳
-

وزیر بهداشت: نشانه‌ای از موج ششم کرونا در کشور مشاهده نشد

وزیر بهداشت: نشانه‌ای از موج ششم کرونا در کشور مشاهده نشد
 وزیر بهداشت گفت: با توجه به وضعیت ثابت ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا و شرایط مطلوب مراکز درمانی کشور، هنوز آثری از موج ششم شیوع این ویروس مشاهده نشده است.

به گزارش سورپرس؛ بهرام عین اللهی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان ولایت دامغان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در هفته‌ اخیر، وضعیت ابتلا، بستری و مرگ و میر ناشی از کووید ۱۹ ثابت بوده اما همه نیروها در آماده باش هستند و امیدواریم با رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بهداشتی، از شیوع موج ششم کرونا تا حد امکان جلوگیری کنیم.

وی ادامه داد: میزان واکسیناسیون کشور به ۹۱ میلیون دُز رسیده و در همین راستا تاکنون ۸۰ درصد واجدین شرایط دُز اول و ۵۴ درصد هر ۲ دُز واکسن خود را دریافت کردند.

عین اللهی اظهار داشت: مشاهده نشدن آثار موج ششم، نباید موجب عادی انگاری مردم نشود و لازم است برای جلوگیری از ورود پیک دیگری از شیوع کرونا، مسائل بهداشتی تا حد امکان رعایت شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به وضعیت درمانی دامغان اشاره کرد و گفت: قبل از سفر رییس جمهوری و وزیران به استان سمنان، مصوبه بیمارستان ۹۶ تختخوابی اخذ شده تا به مرکز درمانی ولایت این شهر اضافه شود.

شرکت در شورای اداری شهرستان از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر بهداشت به دامغان است.

وزیر بهداشت: نشانه‌ای از موج ششم کرونا در کشور مشاهده نشد

بنابراین گزارش؛ اعضای کابینه دولت سیزدهم به نمایندگی از آیت الله رئیسی امروز به نقاط مختلف هشت شهرستان استان سمنان سفر کرده اند تا ضمن بازدید از واحدها و طرح های مختلف، از نزدیک با مسایل شهرستانها آشنا شوند و به مشکلات مردم در موضوعات مختلف رسیدگی کنند.

شهرستان میامی در شرق استان سمنان میزبان سید امیر حسین مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رییس‌جمهوری، شهرستان های گرمسار و آرادان میزبان امین حسین رحیمی وزیر دادگستری، شهرستان دامغان میزبان بهرام عین‌الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شهرستان‌های گرمسار، سرخه و مهدیشهر میزبان سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهادکشاورزی هستند.

 

انتهای پیام/۱۰۱

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.