کد خبر : 40828
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
-

ورود خودروهای غیربومی به مشهد ممنوع شد

ورود خودروهای غیربومی به مشهد ممنوع شد
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی گفت: اجازه ورود خودروهای غیربومی از دیشب به مشهد داده نمی‌شود و سفرهای درون شهری در این کلانشهر نیز کنترل می‌شود.

به گزارش سورپرس، سرهنگ حمیدرضا دهنوی روز پنجشنبه در گفت و گویی خبری گفت: از دیشب و با ابلاغ طرح منع آمد و شد به پنج کلانشهر از جمله مشهد، نیروهای راهور و پلیس راه در محورهای ورودی مشهد در مسیرهای نیشابور، قوچان، چناران، کلات، سرخس و بینالود به مشهد مستقر شده‌اند.
وی ادامه داد: از ورود خودروهای غیربومی به مشهد جلوگیری می‌شود و با بررسی پلاک خودرو، کارت ملی و مدارک شناسایی تنها اجازه ورود خودروهای بومی به مشهد داده می‌شود.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی گفت: از امروز موضوع کنترل خروجی‌های مشهد و جلوگیری از سفرهای غیر ضرور نیز در دستور کار است.
دهنوی افزود: در داخل شهر مشهد نیز طرح کاهش ترددهای درون شهری و ترددهای غیر ضرور اجرا می‌شود.

کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دیروز ۲۳ مهر ماه جزییات اعمال محدودیت‌های سفر از مبدا یا مقصد پنج کلانشهر تهران، کرج، اصفهان، مشهد و ارومیه را اعلام کرد و بر این اساس محدودیت‌ها از مبدا یا مقصد این پنج کلانشهر از ساعت ۲۴ اعمال شد و سفر از این شهرها یا به این شهرها تا یکشنبه ظهر ممنوع خواهد بود.

بنا بر آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با ثبت رکورد فوت ۲۷۹ بیمار دیگر مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان بیماری کووید۱۹ در کشور به ۲۹ هزار و ۳۴۹ تن رسید و ۳۰ استان همچنان در وضعیت قرمز یا هشدار کرونا هستند.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.