کد خبر : 94562
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۲:۳۶
-

ورزشکاران معلول خراسان رضوی به اردوهای مختلف تیم ملی دعوت شدند

ورزشکاران معلول خراسان رضوی به اردوهای مختلف تیم ملی دعوت شدند
ورزشکاران خراسان رضوی به اردوی تیم‌های ملی بسکتبال با ویلچر و وزنه‌برداری جانبازان و معلولان کشورمان دعوت شدند.

به گزارش سورپرس، دومین مرحله اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشور در آمل برگزار خواهد شد و با تصمیم سرمربی تیم ملی، حسن عبدی، بسکتبالیست خراسان رضوی نیز به این اردو دعوت شده‌ است.

این اردو در راستای اعزام به مسابقات پاراآسیایی هانگژوچین ۲۰۲۲ از ۳۰ دی ماه به مدت یک هفته در آمل برگزار خواهد شد.

همچنین اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولان برای مسابقات پاراآسیایی هانگژوچین ۲۰۲۲ از روز جمعه، ۲۴ دی ماه، به مدت ۱۰ روز در تهران برگزار خواهد شد و براساس نامه فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان به هیات خراسان رضوی علی سیفی از این استان به این اردو دعوت شده‌ است.

استعدادیابی از کم‌توانان ذهنی در مشهد

در راستای تقویت و جذب ورزشکاران و مستعدین کم‌توان ذهنی در مشهد با هماهنگی مراکز تحت پوشش بهزیستی استعدادیابی از کم‌توانان ذهنی در مشهد برگزار شد و در اولین قدم از چهار مرکز بیش از ۵۰ نفر دختران و پسران دارای معلولیت حضور یافتند.

توفیق جوادی، رییس کمیته دوومیدانی هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان خراسان رضوی، با اشاره به استقبال خوب مراکز از این حرکت اظهار کرد: هیات استان به دنبال تقویت رشته‌های ورزشی کم‌توانان ذهنی است و برنامه‌های مختلف ورزشی در این رشته‌ها دارد که به محض حصول نتیجه اعلام خواهد شد.

مقام نخست تیراندازی جانبازان و معلولان خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور

مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور گرامیداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی با عنوان مرد میدان در گروه آقایان در ماده تفنگ و تپانچه با معرفی تیم‌ها و ورزشکاران برتر پایان یافت.

در این مسابقات که از ۱۸ دی ماه در تهران برگزار شد، تیم تپانچه بادی استان خراسان رضوی با رکورد ۹/۲۲۹ مصطفی خادم عبدل آبادی موفق به کسب مقام اول شد و تیم‌های تهران و اصفهان به ترتیب دوم و سوم شدند.

تیم خراسان رضوی در بخش آقایان با ترکیب مهدی حیرانی، مصطفی خادم عبدل‌آبادی، حامد اردونی، سیدمحمد سیدی، عابدین اسفندیاری و علی میرزایی در این رقابت‌ها حضور یافت.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.