کد خبر : 6052
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
-

واکنش غلامرضا محمدی به مصدومیت یزدانی و کریمی: نباید خودزنی می‌کردیم

واکنش غلامرضا محمدی به مصدومیت یزدانی و کریمی: نباید خودزنی می‌کردیم
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: قبلا نگرانی خود را مطرح کرده بودیم و گفته بودیم در سال المپیک نباید خودزنی کنیم.

به گزارش سورپرس؛ غلامرضا محمدی در مورد وضعیت تیم ملی کشتی آزاد بیان کرد: این اولین اردوی رسمی ما برای حضور در تورنمنت رنکنیگ دار ایتالیا است که چهار نفر شرکت می کنند و بقیه در جام تختی کشتی می گیرند. بهنام احسان پور، یونس امامی، محمد حسین محمدیان و امیر حسین زارع به ایتالیا می روند. بعد از جام تختی تیم اعزامی به قهرمانی آسیا را معرفی می کنیم و بعد چهار نفر به مسابقات گزینشی المپیک چین می روند که ۷ تا ۹ فروردین برگزار می شود.

سرمربی تیم ملی آزاد در مورد مصدومیت علیرضا کریمی و حسن یزدانی گفت: آسیب دیدگی اجتناب ناپذیر است اما جاهایی باید خودمان مدیریت کنیم خصوصا در سال المپیک. من قبلا نگرانی خودم را مطرح کرده بودم. انتظارات از کشتی بالا و به حق است و ما نباید خودزنی کنیم. مصدومیت این دو نفر خیلی ها را نگران کرده است. تمام توان را گذاشتیم حسن یزدانی سر و حال و آماده برگردد و البته عجله هم نداریم. قول می دهم حسن یزدانی به المپیک می رسد و از اواسط بهمن به بعد هم روی تشک می آید. تنها نگرانی ما علیرضا کریمی است. او دو راه بیشتر نداشت جراحی و prp که ما راه دوم را انتخاب کردیم چون جراحی می کرد المپیک را از دست می داد و روش prp آخرین شانس کریمی است.
او ادامه داد: کریمی بعد از دو ماه و نیم تا سه ماه می تواند روی تشک بیاید که اگر نتواند ادامه بدهد المپیک را از دست می دهد و من امیدوارم این اتفاق نیفتد. البته گزینه های دیگر داریم مثل محمد حسین محمدیان.

محمدی ادامه داد: ما باید بیشتر مراقب می بودیم چون زمان را به اندازه کافی از دست داده ایم. شرایط کشتی در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ خوب نبود اما در جهانی قزاقستان بهتر شدیم. تلاش می کنیم به دور از حاشیه و در آرامش ابتدا سهمیه بگیریم و بعد به دنبال مدال المپیک باشیم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در مورد انتظاری که وزیر از کشتی آزاد برای کسب چهار مدال المپیک دارد، تصریح کرد: وزیر محبت دارد اما این انتظار ایشان و همکارانشان است اما ما هیچ قولی ندادیم و هیچ مربی عاقلی چنین کاری نمی کند. تنها قولی که دادیم این بود با تمام توان کار کنیم و ملی پوشان کم فروشی نکنند. حتی الان گرفتن سهمیه کامل هم کار سختی است. اگر عمری باقی باشد در المپیک بچه ها بهترین عملکرد را خواهند داشت. خواسته ما هم فراهم کردن امکانات در اردوها و اینکه مسائل مالی کادرفنی و ورزشکاران برطرف شود، است که برای حل آن قول داده اند که فکر می کنم برطرف شود.

انتهای پیام/ ۱۵۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.