کد خبر : 67345
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲
-

واکنش رژیم صهیونیستی به اصابت موشک به اطراف دیمونا

واکنش رژیم صهیونیستی به اصابت موشک به اطراف دیمونا
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اصابت موشک به نقب را ناشی از پاسخ موشکی سوریه به حملات هوایی تل آویو و شکست سامانه پدافند هوایی این رژیم دانست.

به گزارش گروه بین الملل سورپرس، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اصابت موشک به منطقه النقب را ناشی از پاسخ موشکی سوریه به حملات هوایی تل آویو و شکست سامانه پدافند هوایی این رژیم دانست.

به گفته سخنگوی ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل ، جنگنده‌های این رژیم حملاتی علیه برخی مواضع در عمق خاک سوریه انجام دادند که با این تجاوزگری مقابله شد. اما یکی از موشک‌هایی که از سوریه به سمت این جنگنده‌ها شلیک شده بود در منطقه نزدیک تأسیسات هسته‌ای دیمونا در النقب اصابت کرد.

ارتش رژیم اشغالگر همچنین از شکست سامانه پدافند هوایی این رژیم در مقابله با این موشک سخن گفت. ارزیابی‌ها بر این اساس است که حادثه، حمله به دیمونا یا النقب نبوده و هدف مقابله با نیروی هوایی اسرائیل بوده است.
همچنین همزمان با شنیده شدن صدای آژیر‌های خطر در النقب، صدای وقوع انفجار گسترده در مرکز قدس و اطراف آن شنیده شد. خبرنگار نظامی روزنامه جروزالم پست گفت خبر‌هایی درباره شلیک موشک‌های پاتریوت منتشر شده است، اما هیچ اطلاعاتی درباره ارتباط بین وقوع انفجار در قدس و اطراف آن و هشدار‌های آژیر در دیمونا وجود ندارد. منابع عبری این حادثه را غیر عادی دانستند و حالت آماده باش افزایش یافت.
انتهای پیام/۱۱۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.